“Diner”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
21 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De kaart is geheel veranderd, jammer, de WoW factor is echt wel weg.
Jammer, We kwamen hier wel 6 x per jaar als toerist, helaas kunnen wij ons niet meer vinden in deze kaart. Jammer dat we dit restaurant van ons lijstje af moeten strepen

Datum van bezoek: augustus 2018
Cafe Murada P, Gerente van Cafe Murada Ristorante & Pizzeria, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2018

Dear Sir, after 6 years we’ve tried something different, a summer menu with seasonal products and homemade pasta, some people like it and some others as yourself didn’t, we are sorry you were in the last group. The most important feedback comes from our customers, as we get it we are already preparing the menu for this September, with our classic italian dishes. We invite you to come back to the restaurant and to that classic menu.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker en correcte bediening. Leuk gelegen in een hele mooie stad. 1 keer hier gegeten. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2017
18 september 2017 beoordeeld

Murada is gevestigd aan de voet van de kathedraal; mooie plek zeker als je buiten een plaatsje hebt.
De kaart vna Murada is solide; we probeerden alsvoor gerecht een Vitello Tonnato en een Parmigiana. Beide gerechten goed qua smaak; de Parmigiana wordt leuk geserveerd in een kommetje vna gesmolten kaas.
Als hoofdgerechten de Tagliata en een pizza Veleno. Ook deze goed van smaak.
Murada heeft ruim voldoende keus in pizza's. De authentieke Italiaanse gerechten zijn wat minder in aantal.
Wijnkaart is voor een goede Italiaan absoluut onvoldoende; bijna alleen maar Spaanse wijnen. Dat kan dus beter.
Bediening is vriendelijk en attent. Prijs/kwaliteitverhouding is voldoende.

Datum van bezoek: september 2017
12 september 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten, gezellige sfeer, zicht op de kathedraal en enorm vriendelijk personeel. Het was gezellige avond. Een echte aanrader!

Datum van bezoek: september 2017
21 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje met een erg goede Italiaanse keuken. Twee keer gegeten deze vakantie omdat het een redelijk rustig restaurant is en dus ook geschikt voor gezinnen. Er is helaas maar 1 kinderstoel maar als je reserveert komt dat goed. Om 19.00 meteen gaan is ook een optie als je niet hebt gereserveerd. Je hebt de tafel dan meestal nog 1.5 uur voor hij gereserveerd is. Aanrader als dessert is zeker de Cùlan! Lief personeel, goed Engels, heerlijke verse gerechten en een mooi uitzicht en wandeling langs de cathedraal van Palma. Aanrader!

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Cafe Murada Ristorante & Pizzeria bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Cafe Murada Ristorante & Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!