Beoordeeld op 4 oktober 2018

Een mooi hotel met prima (hipsters) medewerkers maar absoluut niet 4 sterren waardig. Kamers zijn buitengewoon schoon, echter wordt het tijd dat achterstallig onderhoud wordt aangepakt. Wij betaalden 650 euro voor 4 nachten, dit was het -by far- niet waard. Het ontbijtbuffet is prima maar zeer gericht op de Engelse toerist.

Datum van verblijf: september 2018
DRECCIONINNSIDEPALMA, Director General van Innside by Melia Palma Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 november 2018

Dear 961jfm,
Thank you very much for taking the time to post your review on your recent stay. Our guests’ feedback is very important for us, even if it is not positive as we would like.
We are very sorry to know that we did not reach your expectations, rest assured that we have taken good note of those points we can improve. We hope you give us a second chance, on your next visit to Palma.
Best regards,

Beoordeeld op 16 september 2018

De kamer was OK , alleen de airco functioneerde niet zo goed.
Een beetje duur prijs- kwaliteit .

Zwembad is een ploeterbad , naast de bar . Iedereen kijkt naar daar , dus ...als je wat onopvallend wil blijven...
je kan niet ontbijten op het terras boven, enkel a la carte wat we ook deden.
Een van ons had salmonella vergiftiging wellicht tgv een eierebereiding met brood ...

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima modern hotel met mooie kamers, zwembad op dakterras (voldoende ligbedden), vriendelijk personeel!
Ze bieden ontbijt aan en op het dakterras kun je ook drankjes en eten bestellen.
Op loopafstand vind je winkeltjes, eetgelegenheden en terrasjes.
Naar het strand loop je 20/25 minuten.

Datum van verblijf: augustus 2018
DRECCIONINNSIDEPALMA, Director General van Innside by Melia Palma Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018

Dear Ellen G,
many thanks for taking the time to post your kind review! It is a pleasure to know that you enjoyed your stay with us so much. We will be delighted to welcome you back again soon!
Kind regards,

Beoordeeld op 18 oktober 2017

Het hotel ligt zeer centraal ,de medewerkers zijn super vriendelijk.
Kamers zijn schoon en gezellig ingericht mooie stortdouche en goed koffie apparaat
Inchecken en uitchecken ging perfect dmv Melia member veel benefits.
Fantastisch uitzicht op 7e etage met leuke bar ligbedden muziek en top eten .Favoriet de Gaspazo ||||

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
DRECCIONINNSIDEPALMA, Director General van Innside by Melia Palma Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 november 2017

Dear 241jeanpierre,
Thank you so much for your wonderful review and rating!
We are so happy to read that you enjoyed your stay with us and your time in Palma.
We hope to see you again very soon!
Best wishes,

Beoordeeld op 13 juli 2017

Ik ben samen met mijn moeder en zus een weekje in dit hotel verbleven. Het personeel is erg vriendelijk en wil je zoveel mogelijk helpen, indien nodig. De kamers zijn voldoende ruim, heel netjes en heel koel dankzij de airconditioning. De drankjes in onze minibar waren gratis en werden vaak aangevuld. Het ontbijt is voldoende uitgebreid en alles is erg vers. Het dakterras is erg mooi ingericht, heerlijk om te bekomen na een dagje wandelen of fietsen. Ook het zwembad is een meerwaarde. Het is niet erg groot, maar wel ideaal om even wat verkoeling op te zoeken. Enkele bezienswaardigheden en restaurants liggen op wandelafstand van het hotel. Een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2017
DRECCIONINNSIDEPALMA, Director General van Innside by Melia Palma Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2017

Dear innekecoenen,
Thank you so much for taking the time post here your feedback after your recent visit.
It is a pleasure to read that you enjoyed our services and central location and that our team was so helpful.
We look forward to welcome you back in a not distant future!
Kind regards,