Vandaag geopend: 10:00 - 16:00

vanaf US$ 20,77
vanaf US$ 27,12
vanaf US$ 61,72
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Bezoekje met dochter van 18. Hele mooie kathedraal, erg groot ook maar spijtig dat he enkel in de "kerk" zelf kan. Geen toegang tot andere plaatsen zoals torens bvb. Vergeet je studentenkaart niet voor korting: die wordt gecontroleerd!

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn hier met de auto heen gegaan. Het is een erg indrukwekkend gebouw. Wel hebben wij het alleen van buitenaf bekeken, maar dat was zeker de moeite waard!

Beoordeeld op 6 september 2019 via mobiele applicatie

We gingen eigenlijk heen met het gevoel van ‘je kunt niet naar Palma gaan en de kathedraal niet bezoeken’, maar ik kan oprecht zeggen dat het een indrukwekkend gebouw is. Zowel van buiten als van binnen. Deze gaat zo mijn top 3 in van kerkelijke gebouwen!
Wij waren rond lunchtijd en konden zo doorlopen.

Beoordeeld op 3 september 2019

Wij waren met de fiets van Serenal tot daar het iets heel goed om te doen heel goede fietspaden we hebben er een dag trip van gemaakt tot magaluf was echt een leuke dag

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 19 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooie cathedraal. Van buiten zeker zo mooi als van binnen. Enorme rij bij de kaartjes, daarom hebben wij online voor 8,50€ de kaartjes gekocht. Je kan dan aan de zijkant (de kant van de zee) naar binnen zonder rij.

Datum van activiteit: augustus 2019