“Aan de bar”

Geclassificeerd als nr. 25 van 2.689 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
19 maart 2019 beoordeeld

Heerlijk plekje om gezellig pinchos en tapas te eten. informele sfeer, je kan je hier echt thuis voelen. Ga eens aan de bar zitten. Leuke gesprekken!

Datum van bezoek: februari 2019

16 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Per toeval via tripadvisor hier terecht gekomen.
Je kunt kiezen uit pinchos die op de bar staan en gerechtjes die op de kaart staan.
Tip om te reserveren! Opent op vrijdag om 18:30. Wij waren 18:30 daar toen ze opende. Konden nog net een plek bemachtigen.
Heerlijk gegeten! Zeker voor herhaling vatbaar

Datum van bezoek: november 2018
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar naar aanleiding van recencies hier op Tripadvisor een bezoek gebracht. In één woord: heerlijk. Nu wederom Bar Espagna opgezocht. Het was nog net zo lekker (en net zo druk)!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel gezellig, vriendelijke en leuke bediening. Eten is geweldig en heel betaalbaar.
Hier moet je geweest zijn.
AANRADER!!

Datum van bezoek: september 2018
25 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Stonden om 18.30 vr de deur met 20 anderen. Kregen nog een tafel vr 4 die vrij moest zijn om 20.00. Desondanks de enorme drukte hadden we snel onze tapas zodat we rustig konden genieten vh lekkere maal.
Toffe tapasbar met de gebruikelijke Spaanse drukte en gezelligheid waarin men er in slaagt om alles in goede banen te leiden
Spanjaarden zoals we ze kennen. Vriendelijk en druk maar het gaat dan ook vooruit

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Bar Espana bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bar Espana geweest? Deel je ervaringen!