“Redelijk goed restaurant ”
Beoordeling van Sazon

Sazon
Geclassificeerd als nr. 1.775 van 2.788 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Spaans
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De tapas dagschotel gegeten, op zich waren de meeste tapas prima. De pepertjes waren een beetje smakeloos en zout. De dadels in spek waren heerlijk.
De drankjes zijn relatief duur ten opzichte van naastgelegen restaurants.

Datum van bezoek: februari 2018

27 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben hier in de winter met 3 vrienden wezen eten, we zijn niet kieskeurig of iets maar dit was best erg.

De kaart zag er wel goed uit, veel verschillende dingen zoals hamburgers maar ook de traditionele tapas. Ikzelf had de 6 verschillende tapas, ik heb zelden zon karig bordje gezien voor die prijs en het was ook niet eens lekker, het was bijna alleen maar groene pepers. De hamburger werdt geserveerd met op twee handen telbare frietjes en zonder salade, daarnaast brood was zo droog als papier. Kortom het eten was echt ondermaats.

Nog even extra informatie over de toilet, daar kom je niet weg zonder natte voeten.

Datum van bezoek: december 2017
30 januari 2017 beoordeeld

In deze buurt zal je vooral 's avonds en 's nachts gesteld raken. Het ene restaurant naast het andere. Eerder toevallig kwamen we bij Sazon terecht. Grote stukken vlees worden perfect gebakken. Wij waren heel tevreden.

Datum van bezoek: januari 2017
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben nog nooit zo'n slecht restaurant meegemaakt. Het eten was vreselijk. Wij hadden één spaghetti met een soort pittige tomatensaus, wat niet meer was dan een soort ketchup met pepertjes, zonder groente, vlees of iets dergelijks. Het was lauw, en het zag er sterk naar uit dat het opgewarmd was en niet vers bereid aangezien het binnen twee minuten op de tafel stond. Mijn vriend had een gerecht met kip waarvan de helft van de kip nog roze was en dus niet gaar. Hij heeft dit niet kunnen eten en gemeld aan de ober. De ober reageerde met "oh sorry" en deed er niks mee. Vervolgens hebben we het de andere ober gemeld en die gaf ons een gratis biertje waarna hij agressief op de toonbank sloeg met zijn vuist nadat hij wegliep. Al met al, het was het vreselijkste restaurant dat ik ooit heb meegemaakt. Wij komen er niet meer terug.

Datum van bezoek: augustus 2016
9 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik en mijn vriend lusten dus heel veel, maar dit was toch helemaal niet lekker ! Wij wouden graag eens de typische tapas van Mallorca proberen dus bestelden we de variatie van 6 tapas voor 17,50 euro pp. Wat dus heel duur is dus dachten wij dat het ook kwaliteit ging zijn. Helemaal niet! Een deel groene pepers, een beetje calamaris , aardappelen met een smaakloos sausje erover, wat dadels met spek errond en een ei met alweer aardappelen in. Betaalden wij hiervoor 17,50??? Dan waren we liever naar McDo geweest !!! Het komt
Daar ook gewoon uit de frietpot. Geen aanrader!!!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Sazon bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Sazon geweest? Deel je ervaringen!