“Bad service”
Beoordeling van Cafeteria La Siesta Terraza

Cafeteria La Siesta Terraza
Geclassificeerd als nr. 2.104 van 2.494 Restaurants in Palma de Mallorca
9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was voornamelijk de service, ze waren 4man sterk en hebben iedereen op het terras laten wachten. Het duurde uberhaupt 15min voordat iemand naar de tafel kwam. Eten was prima en ik redelijk snel, maar om de aandacht te krijgen van een serveerster of ober was echt een challenge.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

9 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

4 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: juni 2021
30 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die Cafeteria La Siesta Terraza bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Cafeteria La Siesta Terraza geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.