Beoordeeld op 24 juni 2016 via mobiele applicatie

Leuk en goed hotel. Kamers zijn netjes en schoon bedden zijn gewoon goed.
Ontbijt is voldoende, keuze voor iedereen.
Ligt centraal in de stad,alles op loopafstand. Voor het hotel kun je altijd een lekker drankje nemen.

Kamers hebben alles wat je nodig hebt, geen overlast van geluid.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 21 november 2015

Afgelopen week hier voor de eerste en laatste keer gelogeerd.
kamer goed
ontbijt goed
internet, bizar slecht
restaurant cq room service gesloten, niet dat we daar nu met een groepje waren, er was 1 individu die wat wilde eten, maar omdat er een groep van 20 was kon er geen room service of in het restaurant iets geserveerd worden.

Kamertip: niet naar toe gaan, er zijn in de omgeving meerdere goede hotels.
Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Estelle L, Director de Relaciones Públicas van HM Jaime III, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 november 2015

Dear client,
Thanks for your time on this comment.
We are glad that you liked the breakfast and that the internet was efficient for you.
On the other side, we apologise if the restaurant didn't live up to your expectations.
We have carefully read your opinion and it will help us to improve for the future.
At HM Jaime III we read all comments as they help us to improve.
Kind regards

Beoordeeld op 19 februari 2015

Hotel gelegen aan grote boulevard net aan rand van het centrum. Centrum is op 2 min stappen
Kamer aan de voorzijde op 4e verdieping
Overdag wel wat verkeerslawaai tot ongeveer 23u nadien heel rustig
Terras geeft 's avonds zicht op zonsondergaang . Terrasschuifdeur sluit wel niet 100%
Mooie kamer, parketvloer, gewone badkamer, je mag wel niet te groot zyn voor de douche
Bed groot maar wel matrasbeschermer verwijderen anders slaap je echt op dikke kunststof ondergrond!
Roomsercie : niet duur ,enorme clubsandwiches, zeker niet de caesarsalad nemen. Trekt op niets
Ontbijt : ruime en gezonde keuze
Algemeen : goed hotel prijs/kwalitiet centraal gelegen aan goede kant van palma

Kamertip: Best een kamer aan voorzijde voor tzicht maar achteraan zeker geen verkeerslawaai
Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 29 juni 2014

We verbleven in een standaard kamer op het 1ste verdiep aan de straatkant. De algemene ruimtes en receptie doen heel modern aan. De kamer was iets vernieuwd maar met goedkope afwerking en ook klein. De laminaat bladerde en had waterschade. De badkamer was in orde maar de douche was in een kleine badkuip en met een te klein scherm waardoor het water overal in de badkamer liep. De laatste dag ontdekten we nog een reuze-kakkerlak. De kamer had geen balkon en omdat het hotelrestaurant eveneens aan de straatkant lag, kon het raam 's nachts niet open door het geluid.
Het ontbijt was in orde maar zonder bediening: geen omelet, geen spiegelei, koffie zelf te nemen, ...

Al bij al bijna 600 euro voor 5 nachten vonden we te duur voor wat het waard was.

Kamertip: Kies niet de standaardkamer.
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 23 oktober 2013 via mobiele applicatie

Prima locatie, alles is goed te belopen, dichtbij winkelstraat.
Maar het hotel is zeker geen vier sterren waard...
Ontbijt is klein, geen on demand eitje of koffie. Koffie niet te drinken en zeker niet spaans, italiaans. Als je een normale bak koffie wil kost je dat weer 2euro extra.

Kamer en douche was erg klein, 8e verdieping, we hadden wel een balkon. Maar het probleem waren de bedden, deze zijn gdwoon af, je voelt de veren in je rug prikken. Ik kijk de volgende keer dus even verder...

Datum van verblijf: oktober 2013