Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Top locatie als je komt voor rust en een citytrip. Net buiten de haven van Palma. Dus een stuk rustiger dan de uitgaanskant van de stad.
Nette kamers voorzien van alles wat je wil. Poolbar, en ontbijt goed verzorgd.
We hebben een fiets gehuurd om de omgeving te ontdekken. Een goede keuze zeker ook omdat er best pittige heuvels zijn.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 29 september 2018 via mobiele applicatie

Ruime entree, vriendelijke ontvangst. Nette kamers met alle gemakken op de kamer. Een lekker zwembad om een frisse duik te nemen. Wel wat koud water, maar voor baantjes zwemmen prima.
Na een week hiken in de bergen was het een oase van luxe en comfort.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

Een heerlijk hotel, misschien op het eerste oog niet super en net buiten het centrum, maar van binnen netjes en schoon, met een restaurant met verse producten, waarbij op tepanyaki ook nog vlees wordt gebraden. ER zijn geen menu's maar is buffet. OOk in de ochtend een heerlijk ontbijtbuffet met een scala aan verse producten. De kamer is niet groot en er is weinig ruimte om koffer neer te zetten maar is schoon en ook douche is schoon en voorzien van diverse producten. Op een dag door iemand de kaart om de kamer schoon te maken omgedraaid naar niet storen waardoor kamer niet was gedaan toen we terug kwamen. Omdat we verlegen zaten om handdoeken daarvoor naar receptie om deze te vragen, maar nee de kamer zou nog worden schoongemaakt. Dit was een half uur later ook gebeurd. Het centrum is op loopafstand evenals andere hotspots.

Kamertip: hogere verdiepingen bieden zicht op de baai.
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 27 juli 2017 via mobiele applicatie

Na onze eerste week op Mallorca wilden we nog een kleine week in Palma vertoeven. Eenmaal aangekomen werden we keurig welkom geheten. De kamer was nog niet klaar (logisch om 11 uur) maar we konden de koffers stallen en gebruik maken van de handdoekenservice. (Tegen betaling van borg) De kamers (economy) zijn netjes en schoon en voorzien van de belangrijkste voorzieningen. Een kluisje, goede bedden en een ruime badkamer met fijne douche. We hadden ontbijt bij de kamer geboekt. Heerlijk!! Ismael bakte lekkere eiergerechten geheel op smaak en keuze. Al met al een fijn verblijf gehad. Op ongeveer 15 minuten lopen van het centrum. Auto kun je altijd in de buurt gratis parkeren.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 25 mei 2017

Goed hotel 20 min van het centrum, maar goed te lopen.
Kamers zijn netjes en modern.
Bediiening is soms traag en ongeïnteresseerd aan de buitenbar dat is een min punt.
Prijzen zijn wel oke.
Ontbijt is wel zeer goed verse jus.
Zeker 4 stèrren waard.

Kamertip: Kies zeezicht