Melia.com
  • Zwembad
Gran Melia Victoria(Palma de Mallorca)
Melia.com
  • Zwembad
Boutique Hotel Calatrava(Palma de Mallorca)
  • Roomservice
Hotel Amic Horizonte(Palma de Mallorca)
  • Restaurant
Catalonia Majorica Hotel(Palma de Mallorca)
  • Zwembad
Melia Palma Marina(Palma de Mallorca)
  • Zwembad
Palma Suites(Palma de Mallorca)
Cancelon
  • Zwembad
Hotel Convent de la Missio(Palma de Mallorca)
11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel, vriendelijke mensen, heel uitgebreid ontbijt met vers appelsiensap, propere kamer, standaard kamer is niet zo graag, maar voor ons zeker groot genoeg.
Genoeg plaatsen aan het zwembad, ook een zonneterras met klein zwembad

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
20 mei 2016 beoordeeld

Schone kleine kamer, grote badkamer met matglazen schuifdeur afgesloten, vlakbij het bed.Kamer met groot terras, met ligbedden, niet veel privacy. Mooi zwembad in de tuin, 2e kleiner zwembad bij het terras. Bar in de tuin, wel zowat heel de dag muziek tot 24.00uur. Ontbijt buffet goed, locatie goed. Personeel vriendelijk. Geen gebruik gemaakt van de Spa

• Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
16 mei 2016 beoordeeld

Onlangs gelogeerd in Hotel Isla Mallorca. Het was een goed, proper hotel met een mooie spa. De prijzen van de kamer vond ik aan de dure kant voor wat het was, de prijzen aan de bar vielen wel heel goed mee. De haven is op 5 minuten wandelen. De eerste nachten zeer goed geslapen in dit hotel, maar toen ze ons voor de laatste nacht naar een andere kamer verhuisden, werden we 's ochtends vroeg gewekt door lawaai van de kuisploeg, die net ernaast hun berghok hadden en reeds zeer vroeg meubels begonnen te verplaatsen. Verder alles ok, ontbijt was ook super!

Kamertip: Niet naast een berghok :)
  • Verbleef: mei 2016, reisde voor zaken
4 december 2015 beoordeeld

Wij verbleven in dit hotel in november 2015 voor een citytrip.
Hotel met mooie, propere kamers, voldoende luxe, gratis wifi, vlak bij de haven en op wandelafstand van het centrum.
Wij hebben genoten van de spa-faciliteiten en van het uitgebreid ontbijtbuffet.
Bij het ontbijt is er voor ieder wat wils (warm, koud, hartig, zoet, zelfs iemand die je omelet op bestelling bakt)
Ook het kasteel Bellver is vlakbij en zeker een bezoekje waard.

• Verbleef: november 2015, reisde met een partner
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal hotel als uitvalsbasis voor een bezoek aan Palma en omstreken. De bushaltes zijn op wandelafstand, net zoals Castell de Bellver en de haven. Op een 30 min ben je aan de Kathedraal.
Het eten in het hotel is in buffetvorm en zowel bij het ontbijt als bij het avondmaal heb je genoeg keuze en kan iedereen wel iets vinden dat ie graag lust.
Het hotel heeft ook gratis fietsen, zeker een aanrader om langs de kustlijn een ritje te maken...

Dit hotel is echt een aanrader!

Verbleef: mei 2015