Beoordeeld op 24 juli 2018

We komen hier graag terug, zeker als we wel een Double Room krijgen, wat we ook geboekt hadden. Verder is het hotel ons zeer goed bevallen. Ondanks de toch wel heel forse prijs per nacht!
Mooie kamer inrichting, super fijne badkamer ook.

Kamertip: Aan de voorzijde kamers met wat geluidsoverlast van de naastgelegen disco- gangers tot diep in de nacht.
  • Verbleef: juli 2018, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 13 juli 2018

Gewoon goed hotel, super ontbijt alleen jammer van koude gebakken eieren,
leuk voor een paar dagen in Palma. niet voor een strandvakantie.
Voor de deur gratis parkeren is wel apart voor zo een drukke straat

• Verbleef: juli 2018, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
Beoordeeld op 10 april 2018

het hotel is erg gezellig, al het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam, het gebouw is niet nieuw maar het is goed geconditioneerd en je hebt kamers die alles hebben wat je nodig hebt om het verblijf perfect te maken

• Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 19 november 2017 via mobiele applicatie

Fijn hotel met een prima ligging aan de haven. Kamer zijn ruim en schoon en in de buurt zijn veel leuke restaurants. Binnen 5 min. Zit je in het oude centrum van Palma. Het enige wat ik niet prettig vond is dat mijn balkondeur niet op slot kon. Geen fijn idee als je op de 1e verdieping slaapt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid!

Verbleef: november 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Op training in Palma voor 1 dagje. Hierbij geslapen en ontbeten in dit mooie hotel. Het ligt mooi aan de haven en geeft een fantastisch uitzicht. De kamers zijn ruim schoon en voorzien van een heerlijke doucheven een kingsize bed. Helaas was het zwembad tijdens mijn bezoek gesloten. Ontbijt is ruim en lekker.

Verbleef: november 2017, reisde alleen