“Heerlijke tapas en vriendelijk personeel!”
Beoordeling van 13%

13%
Geclassificeerd als nr. 86 van 2.690 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan, Wijnbar
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Nadat we gisteravond teleurgesteld waren omdat er geen plek was in dit restaurant, zijn we vandaag met een reservering teruggekomen. De aankleding en de ambiance in het restaurant viel ons een beetje tegen (lees: felle ongezellige verlichting en weinig sfeer). Echter werden we blij verrast door een uiterst vriendelijke ober die echt de tijd nam voor ons. Toen het eten op tafel kwam, werden we ook erg blij. Het rook heerlijk, zag er goed uit en smaakte fantastisch! Aan het eind van de avond kwamen er nog 2 muzikanten langs die gezellige Spaanse muziek maakte, waar wij heel blij van werden. Kortom; echt een ontzettende aanrader voor iedereen die op zoek is naar lekker eten.

Datum van bezoek: oktober 2018

29 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was heel lekker, maar de bediening was niet vriendelijk. Daarnaast zouden de softdrinks minder suiker bevatten dan de reguliere Fanta of cola, maar het was helaas meer. Eten was dus goed, maar verder viel het dus tegen.

Datum van bezoek: augustus 2018
9 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk tapas menu, inclusief toetje. Echt anders dan de tapasrestaurants uit Nederland, heel gezond en superlekker!!

Datum van bezoek: november 2017
31 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten. Alle gerechten waren met zorg bereid. Ook zeer vriendelijk personeel. We zijn dan ook 2 keer hier gaan eten en dat viel niet tegen.

Datum van bezoek: oktober 2017
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel fijn klein Spaans restaurant. Wij kozen voor het Tapas Tasting menu van 20 euro en hadden een heerlijk menu. Het menu bevatte o.a. geitenkaas/vijgenhapjes; wraps met geitenkaas en zalm; couscous met kip; een salade met zoete aardappel en aardappels met verschillende sausjes etc. Daarna nog een dessert toe. Alles smaakte erg goed en na het menu heb je echt voldoende gegeten. Personeel is erg aardig en geeft ook goede wijnsuggesties. Aanrader dus. Aangezien het restaurant niet erg groot is, is het verstandig vooraf te reserveren.

Datum van bezoek: september 2017

Reizigers die 13% bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In 13% geweest? Deel je ervaringen!