“Goed”

Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
25 mei 2017 beoordeeld

Leuk Spaans restaurant .
Prijzen zijn prima en het eten ook.
Wij hadden het tapas menu maar had er meer van verwacht.
De andere gerechten waren prima.
Wat leuk is dat er een wijnrek staat en je zelf mag uitzoeken .
Goede wijnen prijs is ook goed.
Al met al een geslaagde avond.

Datum van bezoek: mei 2017

11 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Geen idee wat het verhaal achter de naam is maar ik kan dit restaurant 100% aanbevelen, ook voor de vegetariër. Pasta's en tapas, mooie en betaalbare wijnen.

Datum van bezoek: februari 2017
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Menu voor 19,50 per persoon. Meer dan genoeg lekkere tapas: wrapjes met avocado en sesam, sla, couscous met kip, stokbrood met geitenkaas en vijgen, aardappeltjes, aubergine carpaccio en dan ben ik denk ik nog iets vergeten. Inclusief dessert met brownie, ijs en meloen. Mmm. Hippe omgeving ook.

Datum van bezoek: oktober 2016
4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten. Het tapasmenu is een echte aanrader. Het was even wennen: geen gangbare frisdranken op de kaart. Er was alleen bionade. Die smaakte overigens prima en als je ervoor kiest om alles biologisch verantwoord te doen dan pleit het voor je dat je dat consequent doorvoert. Het eten was er prima, de sfeer goed en het personeel vlot, vriendelijk en deskundig. Kortom: zeker aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2016
11 mei 2016 beoordeeld

Kleine wijnbar vlak bij de Passeig del Born. Heerlijke tapas gegeten met een goed glas cava. een aanrader

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die 13% bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In 13% geweest? Deel je ervaringen!