“Heerlijk”

Keukens: Europees, Fusion
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
25 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wel even reserveren. Eten is voortreffelijk het is het wachten zeker waard. Het toetje niet te vergeten

Datum van bezoek: oktober 2017

15 september 2017 beoordeeld

Bunkers wordt gerund door echte Italianen van Toscaanse afkomst.
Vriendelijk en gastvrij. Kaart is verrassend met leuke originele gerechten.
Als voorgerecht een nieuw gerecht uitgeprobeerd. Was goed van smaak. De tartaar was uitstekend van smaak; ook mooi opgemaakt.
Hoofdgerecht een spagetti carbonara; ook een topper. De veal chick als hoofdgerecht was heel mooi gegaard. Maar geen veal dus; het was rundvlees.
Wijnkaart is ruim voldoende; redelijk geprijsd. Voor als je op zoek bent naar een goede Italiaan is het zeker een beoek waard. Reserveren wel gewenst.

Datum van bezoek: september 2017
28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima restaurant, is wel iets duurder maar je krijgt dan ook waar voor je geld. Lekker wijnen. Heerlijke huisgemaakte ravioli en octopus salade gegeten. Wij hadden geluk dat er nog 2 plaatsen vrij waren. Van te voren reserveren is het beste.

Datum van bezoek: juni 2017
17 juni 2015 beoordeeld

Ik had vooraf de geitenkaas die was heerlijk, als hoofdgerecht had ik verse pasta en mijn vriend lam. De pasta was erg goed, de lam niet echt. Er zat weinig vlees aan en best veel vet, voor ruim 20 euro een kleine teleurstelling. De wijn was heerlijk, het was alleen een beetje jammer dat ze brood op tafel zetten maar er wel kosten voor rekenen. De tiramisu kunnen ze beter aan de italianen overlaten, hij was vrij waterig. Overall echt wel een leuke avond gehad.

Datum van bezoek: juni 2015
30 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Hoewel je in dit restaurant iets meer betaald dan in het doorsnee restaurant in Palma, heb je hier wel waar voor je geld! Het eten is heel lekker, de bediening is vlot en vriendelijk, kortom een gezellige culinaire avond!

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Bunker's bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bunker's geweest? Deel je ervaringen!