“Kleine Lunch”

Keukens: Spaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Even klein hapje met glaasje bubbels....
Zonder reserveren is er geen plek, wij hadden het geluk dat we zo konden aanschuiven. Reserve-bordje ging zo aan de kant.
Mooie lokale cava met manchegokaas en wat kleine gehaktballetjes. Heerlijk tapas eten.
Dit kleine eethuisje is echt een aanrader inc. de vriendelijke bediening.
Heerlijke stop gehad, dank.

Datum van bezoek: april 2018

15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Beetje moeilijk te vinden , er is klein terras buiten zonder reservatie is dit moeilijk, interieur is heel gezellig met typisch Spaanse sfeer, personeel supervriendelijk , paella voor 1 persoon is geen probleem , lekker, tafelgenoten aten steak en vonden dit zeer lekker,
Kortom echt een aanrader, komen hopelijk nog eens terug.

Datum van bezoek: juli 2017
10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij het struinen door de stad hier terecht gekomen, wat een pareltje!! Heerlijk vers eten met liefde gemaakt! De specialiteit geroosterd varken een topper voor de liefhebber! De vegetarische paella vol van smaak! Visgerechten toppers!! Voor ieder wat wils, serieuze porties;)!! Goed en vriendelijk personeel! Mooi plekje om te zitten,wel reserveren! Genieten!!

Datum van bezoek: juli 2017
13 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond al weer redelijk vroeg er gegeten. Op het terras bij 33 gr. De service is snel en gezellig. Ik had gevulde inktvis welke prima smaakte en behoorlijk kalorierijk was! Mijn vrouw gewoon spaghetti die overigens lekker was maar ook veel toetje brownie met ijs ook heerlijk. Pas op met bestellen want je krijgt je bord nooit leeg.
Leuke sfeer en degelijke maaltijden voor een goede prijs

Datum van bezoek: juni 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurantje. Alhoewel het vol was vonden ze toch een plekje voor ons. Als voorgerecht de Galicische octopus en slakken. Als hoofdgerecht een heerlijke steak en de gevulde lamsbout. Lekker eten maar wel relatief prijzig.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Cafe Ca'n Toni bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Cafe Ca'n Toni geweest? Deel je ervaringen!