“PERFECT”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
6 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Alle positieve reacties zijn waar! Vriendelijke bediening! Zalig eten voor een zeer faire prijs! Veel meer kan een mens niet wensen!!

Datum van bezoek: januari 2017

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen na 21 uur en konden nog net plekje binnen krijgen. Erg druk dus je moet even geduld hebben. Airco stond hoog maar was nodig op warme dag. Paella (man) en gegrilde groentenschotel (ik) kregen we niet op... Bij rekening krijg je glaasje Grappa. Veel toeristen waren er trouwens.

Datum van bezoek: oktober 2016
2 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tent, leuke vriendelijke snelle bediening. Verse iberico wordt aan tafel gesneden. De gerookte gerechten zijn ook heerlijk! Aanrader is de eendendij.

Hier moet je geweest zijn!

Datum van bezoek: oktober 2016
5 augustus 2016 beoordeeld

Na drie dagen de eerste zaak gevonden waar ze vriendelijk waren en je niet als onnodig behandelden!
't personeel begreep ook waar je naartoe wou in de keuze van de maaltijd! ( verschillende kleinere gerechten voor twee personen bvb)
Drankje als afsluiter

Datum van bezoek: augustus 2016
2 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier rond 20:00 binnengewandeld en konden het laatste plekje op het knusse terras bemachtigen! Vriendelijke gastheer op wiens aanraden we een overheerlijke wijn uitzochten. We zijn geen kenners wat betreft eten maar het smaakte prima! Ons cijfer is vooral gebaseerd op de geweldige ambiance buiten, en de vriendelijke bediening! Wel goed om even te reserveren!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Cafe Ca'n Toni bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Cafe Ca'n Toni geweest? Deel je ervaringen!