“Heerlijk vertoeven voor een "koffiepauze"”
Beoordeling van Cappuccino Palau March

Cappuccino Palau March
Geclassificeerd als nr. 264 van 2.730 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Café
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Barscene
Dineropties: Ontbijt, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
3 januari 2019 beoordeeld

Supergezellig terras op een prachtige locatie ! Heerlijk smeuige amandeltaart vergezeld van de heerlijkste cappuccino. Om lekker lang te blijven zitten onder de terraswarmers !

Datum van bezoek: december 2018

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie op een mooie locatie in het historische centrum van Palma. Luxe uitstraling en goede producten.

Datum van bezoek: september 2018
26 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een lunch in de volle zon met zicht op de jachthaven: er bestaat erger .
Lekkere wrap met een glaasje rood. Wel vrij prijzig...
Jammer dat er doorlopend autoverkeer is.

Datum van bezoek: maart 2018
21 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We dachten nog even een cappuccino voor de terugreis per fiets. De cappuccino is prima maar de prijs ronduit belachelijk, voor 2 cappuccino's moesten wij 9,10 euro betalen!!!
Elders in Palma aan een druk winkelstraatje betaalden wij 3,60 in een mooi klein authentiek koffie/ broodjes zaak, en die was zeker zo goed!

Datum van bezoek: september 2017
26 februari 2017 beoordeeld

Deze locatie van de Cappuccino keten is goed gelegen omwille van de vele toeristen die voorbij komen, maar volgens ons wel de minste van de drie vestigingen die we bezochten; De bediening was er iets minder en er is echt wel weinig plaats. De koffie was wel weer uitstekend.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Cappuccino Palau March bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Cappuccino Palau March geweest? Deel je ervaringen!