“Diner met 👍👍”

Keukens: Belgisch, Mediterraan, Internationaal
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond wederom gegeten bij Toque en net als voorgaande keren was het weer uitstekend met een meer dan prima prijs/kwaliteitverhouding. De eigenaar is van origine een Waalse Belg en komt een beetje stug over, maar dat wordt goed gecompenseerd door een charmante veeltalige gastvrouw!
Voortreffelijk gegeten met een goede fles wijn voor een schappelijke prijs. De enige opmerking is het feit dat de wijn op tafel werd gezet en zelf moest worden geproefd en uitgeschonken. Maar dat is wat de Franstalige Belgen noemen “un petit detail”. Wij komen dus zeker terug in 2019.

Datum van bezoek: december 2018

26 november 2018 beoordeeld

Belgische eigenaar en dus ook een Belgische sfeer . Voor Spaanse norm is het goed maar naar Belgische normen is de keuken van een middelmatig niveau. Er kan een keuze gemaakt worden uit een zeer grote verscheidenheid van Belgische bieren. Het is vrijwel altijd wel druk, dus reserveren is noodzakelijk

Datum van bezoek: september 2018
Bedank A.J. G
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Foie Gras, asperges, steak tartare en kabeljauw. Alles van zeer goede kwaliteit. Lekkere wijnen, uitstekende bediening. Helemaal af!

Datum van bezoek: mei 2018
ToquePalmadeMallorca, Propietario van Restaurante Toque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

We are very pleased to your nice revue. All the staff of the restaurant is doing the best to give you good food and good service at reasonable price. Thanks to all the revues of TripAdvisor members we are here and we will follow the same way to make them happy during their stay in our restaurant. We hope to see you again soon
Christian and Claude Monti and all the Restaurante Toque Staff

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De van oorsprong Belgische chef en zijn zoon staan samen in de keuken. Ze bereiden fantastisch eten. Waaronder een authentieke Belgische steak tartaar! Beoordeel dit restaurant niet op de locatie, het uitzicht of het uiterlijk aan de buitenkant - maar zeker wel op de kwaliteit van het eten. Je moet hier echt heen als je lekker wil eten in Palma!

Datum van bezoek: januari 2018
25 september 2016 beoordeeld

Soort huiskamer restaurant met vele zeer mooie tapa's. Bediening is zeer vriendelijk en adequaat. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Beslist een goed idee om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Restaurante Toque bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Restaurante Toque geweest? Deel je ervaringen!