“Lekker!”

Keukens: Belgisch, Mediterraan, Internationaal
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
15 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Foie Gras, asperges, steak tartare en kabeljauw. Alles van zeer goede kwaliteit. Lekkere wijnen, uitstekende bediening. Helemaal af!

Datum van bezoek: mei 2018
ToquePalmadeMallorca, Propietario van Restaurante Toque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 mei 2018

We are very pleased to your nice revue. All the staff of the restaurant is doing the best to give you good food and good service at reasonable price. Thanks to all the revues of TripAdvisor members we are here and we will follow the same way to make them happy during their stay in our restaurant. We hope to see you again soon
Christian and Claude Monti and all the Restaurante Toque Staff

3 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

De van oorsprong Belgische chef en zijn zoon staan samen in de keuken. Ze bereiden fantastisch eten. Waaronder een authentieke Belgische steak tartaar! Beoordeel dit restaurant niet op de locatie, het uitzicht of het uiterlijk aan de buitenkant - maar zeker wel op de kwaliteit van het eten. Je moet hier echt heen als je lekker wil eten in Palma!

Datum van bezoek: januari 2018
25 september 2016 beoordeeld

Soort huiskamer restaurant met vele zeer mooie tapa's. Bediening is zeer vriendelijk en adequaat. Erg goede prijs kwaliteit verhouding. Beslist een goed idee om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: september 2016
14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Van eerdere beoordelingen gezien dat het hier goed kon zijn en alle beloftes worden waargemaakt. Prima ontvangst ondanks spontaan binnen lopen en direct een prettige eigenaar die ondanks de drukte ook voor 1 persoon de tijd neemt. Belgische biertjes genoeg dus met een Leffe zit ik prima naar mijn zin. Men begrijpt goed dat een eenling niet uren over een diner wil doen. Dus alles goed getimed op tafel en van uitstekende kwaliteit. Het zou me niet verbazen als er een Michelin ster in zou zitten. Met een prima gevoel ga ik weer op pad, maar niet voordat de eigenaar me heeft gevraagd of alles naar wens was, zoals het hoort!

Datum van bezoek: september 2016
ToquePalmadeMallorca, Propietario van Restaurante Toque, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 september 2016

Thank you for the nice revue you made of the restaurant.
We glad you like our food and enjoy our extensive carte of Belgian beer. It was a great pleasure to receive you.
We hope to see you again one of those day.
Christian and Claude Monti and all the Restaurante Toque Staff

21 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een geweldig restaurant in een straatje waar je zoiets niet zou verwachten..... Een zeer gastvrije eigenaar met veel aandacht en enthousiasme en wat hebben we heerlijk gegeten...... Voor herhaling vatbaar!!!! Top!!!!

Datum van bezoek: april 2016

Reizigers die Restaurante Toque bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Restaurante Toque geweest? Deel je ervaringen!