“Prachtig uitzicht ”

Keukens: Italiaans
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een prachtig gebouw. Mooi kader ook
binnenin maar wij hadden toch wel het romantische plaatsje van heel het restaurant buiten. Wat een uitzicht !! Zeer vriendelijke bediening. De Italiaanse keuken hier is niet zoals we ze gewoon zijn maar zeker niet slecht.

Datum van bezoek: augustus 2017

28 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch mooi restaurant met een nog fantastischer uitzicht op zee.
Prima bediening. Zorg dat je niet underdressed aan tafel zit
Prima gegeven! Italiaans, maar dan ook echt. Heerlijke voor gerechten: niet te missen: cono de jamon .
Hoofdgerecht: prima tong, goede wijnkaart
Lekkere vleesgerechten.
Toetjes: de meest lekkere creme brûlée en aardbeien met room
Aanrader!!!!

Datum van bezoek: mei 2017
18 december 2016 beoordeeld

Mooi authentiek restaurant met een prachtig uitzicht op de zee, maar het eten vonden wij niet heel speciaal.

Datum van bezoek: juni 2016
Il-Paradiso-Marivent, Director de Relaciones con Clientes van Il Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 februari 2017

Hello Georgine v

Thank you for your sincere comments.

We regret that you experience in Il Paradiso was not of your liking, when this happen our clients can comment this to the waiter and we can offer you a solution.

It would be great to have the opportunity of see you again in our restaurant and show you that we can do it better.

Regards
Il Paradiso

18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De ambiance is geweldig. Zeker een aanrader. Personeel erg goed. De eerste keer dat we er aten was de tonijn steak perfect. De tweede keer viel deze tegen. De pasta en steak is erg goed.

Het interieur en het zicht over de zee is adem benemend.

Datum van bezoek: juli 2016
Il-Paradiso-Marivent, Director de Relaciones con Clientes van Il Paradiso, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juli 2016

Hello TeuwenShouten

Thank you so much for your sincere comments about your visit at our restaurant.

We are so happy that you have enjoyed your visit the first and the second time. We apologize if your Tuna wasn't of your liking.

We hope to have the oportunity of see you again at Il Paradiso to make you feel like home, we'll do our best to offer you an outstanding service and food.

Best regards.

22 mei 2015 beoordeeld

fijne ontvangst en zeer vriendelijk personeel.We hadden s'avonds gereserveerd buiten, maar het was wat fris en dadelijk werd er een tafel binnen klaargezet.Prijs kwaliteit was zeer goed , lekker en fijn opgediend.Van op het terras en ook van het restaurant binnen hadden we een mooi uitzicht over de baai.

Datum van bezoek: mei 2015

Reizigers die Il Paradiso bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Il Paradiso geweest? Deel je ervaringen!