Vandaag geopend: 09:30 - 17:00

Meer info
vanaf US$ 31,75
Meer info
Beoordeeld op 9 september 2019

Mooi aquarium met veel verschillende vissen en goed toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Wij waren er toevallig toen de haaien gevoerd werden. Dat was heel indrukwekkend om te zien.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 2 september 2019

Leuk opgezet. Je kan er toch wel een paar uurtjes vertoeven. Jammer is alleen dat voor bepaalde activiteiten extra moet bij betalen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 28 augustus 2019

Mooi complex, leuk opgezet. Mis wel wat meer zeedieren, bv verschillende soorten kwallen. Wij waren na 2,5 uur wel klaar, met kleine kinderen kun je je er zeker langer vermaken. De 5 euro p.p. voor de 4D was erg prijzig vond ik, het was leuk maar voor een film van 10 minuten erg duur. Tickets via tripadvisor gekocht maar we moesten toch in de rij staan om tassen te laten controleren en de tickets te laten scannen, dit kon je niet zelf doen.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 24 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om een halve dag te spenderen. Verschillende bakken met vissen/ kwallen/ schildpadden/ haaien.
2 speelgelegenheden voor de kids 1 binnen en 1 buiten. 2 eetgelegenheden. 1 souvenir winkel waar je doorheen werd geloods bij het verlaten.
Kaartjes hadden wij daar gekocht en maar goed want op internet stond dat kinderen vanaf 3 moesten betalen en daar moesten kinderen vanaf 4 betalen. Dus onze dochter van 3 niet. Alleen 4 euro voor de Wales film wat we erbij hadden gepakt wat achteraf niet de moeite waard was. De film duurde maar 20 min en je ziet wat walvissen op 3D meer niet.
Dit was wel een domper.
De haaien voeren hebben we gezien dit was wel leuk om te zien.
De bakken werden goed onderhouden want in een paar bakken zaten duikers om de bakken schoon te maken
Je kon er ook zwemmen tussen haaien maar dit hebben we niemand zien doen. Wel zwemmen tussen roggen dit deden alleen kinderen. Het water in die bak kwam maar tot aan de knieën.
Een foto bij de ingang en tussendoor van onze dochter met een papegaai was natuurlijk ook succesvol
Al met al een leuke dag gehad

Beoordeeld op 3 augustus 2019

Heel mooi aquarium. Ieder wat wils. Verschillende soort vissen, maar ook andere diersoorten, zoals reptielen. 3d film over walwissen was zeker leuk om te zien. Zeker een aanrader om hier naar toe te gaan.

Datum van activiteit: juli 2019