“Mooi aquarium!”

US$ 29,03*
Vanaf
Toegangsbewijs voor het Palma Aquarium
Geclassificeerd als nr. 26 van 214 dingen om te doen in Palma de Mallorca
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor jonge kinderen, Activiteiten voor oudere kinderen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met mijn zoontje van 4 geweest. Het is best prijzig maar je kunt je hier echt wel een hele dag vermaken!
Aquarium is mooi ingedeeld met verschillende area's. Verschillende aquarium met mooi vissen en bijzondere dieren. Mijn zoon vond de duikers die ze deden poetsen ook wel boeiend. Het haaien aquarium is ook zeer indrukwekkend. En ook de kwallen met het kleuren licht waardoor het iets magisch krijgt was erg mooi. Leuke speeltuin erbij zowel binnen als buiten dus de kids vermaken zich prima! Koop kaartje online en laat het printen in je hotel hierdoor hoef je niet in de rij te gaan staan!

24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi aquarium en zeer de moeite waard. Veel verschillende vissen maar ook grote schildpadden, roggen, haaien enz. Met een bootje kan je ook over de haaien varen.

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien zijn we een beetje te verwend met de aquaria die we al gezien hebben, maar deze biedt voor ons niet veel. Het is vooral leuk met kleintjes.
Een leuke speeltuin erbij waar ze zich prima kunnen vermaken een tijdje. Maar dan nog vonden wij het een te duur uitje.

14 april 2018 beoordeeld

zeer interessant om de hoeveelheid vis die bestaat te ontdekken, de ervaring zeer leerzaam en erg leuk, ideaal voor kinderen, de prijs een beetje duur

Bekijk meer beoordelingen
11 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het aquarium is zeer mooi, verzorgd met veel uitleg en een grote diversiteit aan soorten. De prijs ligt wel aan de hoge kant en het was redelijk druk.

Reizigers die Palma Aquarium bekeken, bekeken ook

In Palma Aquarium geweest? Deel je ervaringen!