“Spaanse tapas ”

Geclassificeerd als nr. 225 van 2.734 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
14 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Rond 18.00 uur na ons dagje Palma opzoek naar een restaurant om Spaanse tapas te eten. Dit is voor de Spaanse begrippen nog erg vroeg. Het was dus even zoeken naar een geschikt restaurant waar de keuken al open was. Via TripAdvisor bij dit restaurant terecht gekomen. Daar met zijn 2en 6 tapas besteld. Ze waren allen heerlijk! De serranoham en de kroketjes zijn echte aanraders! Achteraf bleek het “happy hour” te zijn. We kregen dus 2 tapas gratis. We betaalde 50 euro (inclusief 1 water en frisdrank) en brood vooraf. Het is een echte aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
Chilimontes, Director de Relaciones Públicas van Tucana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2018

Agradecemos su comentario! Encantados de recibirles!

22 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima gegeten hier. Ik was alleen dit keer, en daarmee waren de porties iets te groot. Ik heb daarom op, correct, advies van de bediening alleen maar de serano ham en mosselen besteld. Iberico ham hadden ze helaas niet.
Ben je met meer, is het makkelijker om meerdere porties te bestellen.

Kaart zag er evenwel prima uit.

Datum van bezoek: juni 2018
Chilimontes, Director de Relaciones Públicas van Tucana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Gracias por su comentario. Encantados de recibirles!

7 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de buitenkant ziet het er leuk en gezellig uit. Maar mensen aub dit is een echte teleurstelling. Omg. Zeker nooit meer hierheen

Datum van bezoek: november 2016
Chilimontes, Responsable relations clients van Tucana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2016

Thank you for your review. We pride ourselves in offering quality food for reasonable prices so we are sorry to hear that you had a bad experience in our restaurant. We hope you will visit again so that our experienced staff could change your mind. Best.

28 oktober 2016 beoordeeld

Voor de 2e keer deze week hir gegeten. Geeft toch aan dar het de 1e keer goed bevallen is. Zo ook de 2e keer, vriendelijke bediening en wederom lekker gegeten.

Datum van bezoek: oktober 2016
Chilimontes, Responsable relations publiques van Tucana, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2016

Thank you for your great review!

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk zaakje op een mooie plek. Hoofdgerecht was iets te droog. Het werd snel gebracht en opmaak was leuk.

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Tucana bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Tucana geweest? Deel je ervaringen!