“Typische Spaanse tapas bar ”
Beoordeling van Bar Dia

Bar Dia
Geclassificeerd als nr. 206 van 2.787 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Lokale keuken, Barscene
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan eten bij Bar Dia, dit is een typisch Spaans restaurantje in een klein straatje in palma. Het interieur van de zaak is gewoonweg oud maar het eten is heerlijk. Het restaurantje is heel goedkoop ( wij zijn met 3 personen allemaal 2 drankjes genomen en 6 tapas gerechtjes moesten we €56,50 betalen ) dus prijs kwaliteit top !
De bediening is niet vriendelijk maar ook niet onbeleefd gewoon basic. Als je in palma bent is dit de moeite waard.

Datum van bezoek: juli 2019

8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas waren erg lekker en smaakvol. Bediening ook erg vriendelijk. Entourage is wel wat minder, super kleine tafeltjes en niet genoeg ruimte om het bestelde eten op kwijt te kunnen (4 gerechtjes). Verder wel een aanrader zeker om een paar kleine hapjes te bestellen! Aanraders zijn dadels in bacon en boquerones en de patatas bravas zijn hier ook erg lekker, de saus is pittig en zelf gemaakt.

Datum van bezoek: oktober 2018
19 juni 2018 beoordeeld

eenvoudige maar heel lekkere tapa's
de porties zijn enorm groot, dus niet teveel tegelijk te bestellen
vriendelijke en vlotte bediening
prijs kwaliteit heel goed

Datum van bezoek: juni 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, top.
Eerste wat we doen als op Mallorca zijn is eten in ons favoriete restaurant "BAR DIA".
Goed eten,prijs kwaliteit, goede wijnen toffe bediening wat wil je nog meer. Een super aanrader!!!!
Wij hebben meer konijn gegeten dan er rond lopen zo fantastisch lekker klaar gemaakt.
Grt, Riet en Humberto.

Datum van bezoek: januari 2018
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten. Garnalen smaakte erg goed (10 stuks). Binnen weinig sfeer maar wel lekker en goed te betalen

Datum van bezoek: september 2016

Reizigers die Bar Dia bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bar Dia geweest? Deel je ervaringen!