“Lekkere tapas, typisch Spaans”
Beoordeling van Bar Dia

Bar Dia
Geclassificeerd als nr. 196 van 2.732 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Barscene, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
8 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tapas waren erg lekker en smaakvol. Bediening ook erg vriendelijk. Entourage is wel wat minder, super kleine tafeltjes en niet genoeg ruimte om het bestelde eten op kwijt te kunnen (4 gerechtjes). Verder wel een aanrader zeker om een paar kleine hapjes te bestellen! Aanraders zijn dadels in bacon en boquerones en de patatas bravas zijn hier ook erg lekker, de saus is pittig en zelf gemaakt.

Datum van bezoek: oktober 2018

19 juni 2018 beoordeeld

eenvoudige maar heel lekkere tapa's
de porties zijn enorm groot, dus niet teveel tegelijk te bestellen
vriendelijke en vlotte bediening
prijs kwaliteit heel goed

Datum van bezoek: juni 2018
21 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top, top.
Eerste wat we doen als op Mallorca zijn is eten in ons favoriete restaurant "BAR DIA".
Goed eten,prijs kwaliteit, goede wijnen toffe bediening wat wil je nog meer. Een super aanrader!!!!
Wij hebben meer konijn gegeten dan er rond lopen zo fantastisch lekker klaar gemaakt.
Grt, Riet en Humberto.

Datum van bezoek: januari 2018
27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas gegeten. Garnalen smaakte erg goed (10 stuks). Binnen weinig sfeer maar wel lekker en goed te betalen

Datum van bezoek: september 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden super erge honger en waren snel op zoek naar iets minder touristisch en toen liepen we langs Bar Dia! Het ziet er op en top Spaans en local uit en dat was het ook. We hebben heerlijk gegeten, random besteld van de kaart en alles was smaakvol en super vers! En dat alles voor een zeer betaalbare prijs! Super avond gehad!!

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Bar Dia bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bar Dia geweest? Deel je ervaringen!