“Nice!”

Geclassificeerd als nr. 40 van 2.732 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
25 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Voldeed geheel aan de verwachtingen. Prima bar en prettige bediening. Eten was bijzonder. Alles bij elkaar een aanrader.

15 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

een restaurant om met je partner mee te gaan. Het is zeer elegant en romantisch. de prijs is ongeveer 40 euro per persoon en het beste van alles is de behandeling van het personeel. we zullen terug komen ¡¡¡ zeker weten :D

Datum van bezoek: april 2019
12 mei 2019 beoordeeld

Een heerlijk rustig gelegen restaurant. Vriendelijk en attent personeel. De lunch was zeer verzorgd en geserveerd op prachtig servies. Prijs kwaliteit klopt meer dan. € 28,50 voor 3 gangen. Een aanrader als je in Palma bent.

10 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

prachtig restaurant. We vonden het bij toeval downtown Palma en bij binnenkomst konden we eten zonder te boeken. de kwaliteit van de gerechten is ongelooflijk en de prijs is niet hoog als ongeveer 40 euro per persoon

Datum van bezoek: maart 2019
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lunch, 5 gangen met onze dochters van 13 en 10. De oudste heeft van alle gangen genoten, de jongste van heerlijke pasta met tomatensaus en kaas. Belevenis, super service, mooie smaken, balans, goede atmosfeer, heerlijke wijn en bijzondere koffie uit Guatemala!
Aanrader!!

Reizigers die Marc Fosh bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Marc Fosh geweest? Deel je ervaringen!