“amazing”

Geclassificeerd als nr. 28 van 2.689 Restaurants in Palma de Mallorca
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

zeer goed restaurant met een zeer goede sfeer vriendelijk personeel. alles wat je nodig hebt voor een geweldige avond

Datum van bezoek: april 2019

2 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We vonden dit juweel bij toeval en het was het beste wat ons overkwam in deze vakantie
het eten was heerlijk en de prijs niet zo hoog. de behandeling van de staff vooral de somellier Giorgia was ongelooflijk vriendelijk en attent

We zullen zeker teruggaan volgend jaar

Datum van bezoek: maart 2019
20 maart 2019 beoordeeld

Ik heb zelden zo veel liefde en passie in een maaltijd geproefd: smaakexplosie, vers, culinaire hoogstandjes en je bord een schilderij. Deskundig en plezierig personeel. We voelden ons welkom. Is je beurs wat kleiner: ga er dan lunchen. Verukkelijk!

Datum van bezoek: oktober 2018
4 januari 2019 beoordeeld

Eindelijk eens kunnen eten in het befaamde restaurant van Mark Fosh en zo niet teleurgesteld, een 8 gangen diner Mark genomen met bijpassende exclusieve wijnen.
Wat een mooie combinaties van wijn en spijs krijg je hier op je bord en in je glas
De service is ook perfect en de gastheer en gastvrouw zijn zeer kundig en de sommelier weet je keer op keer te plezieren met de mooiste wijnen van zowel eigen Mallorcaanse bodem als ook uit andere landen

Ik kijk er nu alweer naar uit om in April hier weer heerlijk te kunnen genieten

Datum van bezoek: december 2018
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super eten bediening zeer attend voor herhaling vatbaar.zeer aan te raden voor iemand wat van apart lekker eten houd.super net

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Marc Fosh bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Marc Fosh geweest? Deel je ervaringen!