“Aanrader”

Keukens: Barbecue
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Reserveringen
3 mei 2018 beoordeeld

Heel aangenaam personeel, vrij grote menukeuze, goede wijnkaart met eerlijke prijzen, origeel decor, propere omgeving en originele geschiedenis van het restaurant.
Opvallend : je mag je steak eerst proberen of je hem lekker vindt. Anders mag het stuk vlees terug naar de keuken voor verbetering of vervanging

Datum van bezoek: april 2018
Raquel R, Director de Relaciones con Clientes van Bruselas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 mei 2018

Thank you for sharing your opinion. We are very happy knowing that you have enjoyed at our restaurant.

Bedankt

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat weggestoken in één van de vele straatjes van Palma is er het kelderrestaurantje waar je hoofdzakelijk vlees kan eten. Goed bereid eten en met een ervaren en zeer vriendelijke bediening.
De aanbevolen Mallorcaanse wijn was heerlijk.
Best gezellig en zelfs wat intiem.

Datum van bezoek: maart 2018

Heel erg bedankt voor het delen van uw mening.

Restaurante Bruselas

10 januari 2018 beoordeeld

Als liefhebber van een lekker stuk gegrild vlees komt Bruselas zonder twijfel met stip mijn top drie binnen. Dit in combinatie met de lekkere wijn die ze serveren maakt dit een absolute aanrader! Ook een pluim voor de vriendelijke bediening.

Datum van bezoek: december 2017
Raquel R, Director de Relaciones con Clientes van Bruselas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 januari 2018

We are very happy to hear your opinion and that you consider us among your three best meat restaurants. We look forward to serving you again in the future and to leave again as satisfied as on this occasion.

Thank you,

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische tapas en heerlijk vlees. De gerookte Chorizos zijn top evenals de krokant gebakken zwezerik! Zij serveren prachtige steaks voor een redelijke prijs. Daarnaast hebben ze uitstekende wijnen. De Malbec die ons werd aanbevolen was een 10!!! Kortom een heerlijke en gezellige avond in een bijzonder restaurant!!!

Datum van bezoek: juli 2017
josechupalma, Director de Relaciones con Clientes van Bruselas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2017

Thanks for your words, we are very happy to know that you enjoyed our cuisine, specialized in grilled meats, with selected genre. We have an extensive wine list, we really like to surprise our customers.

30 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke parrilla gerechten in het hart van Palma! Leuk restaurant met goede grill gerechten op uitstekende houtskool klaar gemaakt. Het leuke is dat ze aan sommige gerechten een culinaire draai hebben gegeven, zodat het net even bijzonder is. Het overgrote deel is echter gewoon zoals Argentijns vlees moet zijn. Goede kwaliteit met een prachtige grillsmaak! Hierbij worden mooie wijnen geschonken. De rode Argentijnse Malbecs zijn van goede kwaliteit! Lieve en prettige bediening maken dit restaurant tot een plezierige plek voor zowel lunch als diner! Ook een goede prijs kwaliteit verhouding!

Datum van bezoek: augustus 2016
josechupalma, Propietario van Bruselas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2016

First of all, thank you for your comment and let me answer you in English.
We are happy to know that you had a great time and meal in our restaurant. We take care of every detail - food, service, atmosphere - to offer you a great service and time in the Bruselas restaurant. We count with a selection of wines from Argentina, specially selected.

Best regards,
Jose Luis

Reizigers die Bruselas bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bruselas geweest? Deel je ervaringen!