“Eerste klap een daalder waard”

Asador Bolixe Cocina Esencial
Keukens: Argentijns, Steakhouse, Grill
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Meestal als je een restaurant binnen loopt weet je al hoe de vork in de steel zit (atmosfeer)
Voor mij de eerste keer maar zeker niet de laatste
Zo far zo heel heel goed
Ik ben kritisch, als er op de menu kaart iets staat en nogmaals door de bediende word aangeraden en je krijgt iets wat nog beter is en met de juiste wijn dan moet je terug

Datum van bezoek: november 2018

16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Binnen een halfuur met een groep van 10 man kunnen eten. Fantastische service en heerlijk eten. Voldoende vlees en uitstekende kwaliteit! Absoluut een aanrader! Meedenkend en zeer vriendelijk personeel.

Datum van bezoek: juli 2018
25 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met mijn vrouw gegeten in dit restaurant. We hebben het volledige menu genomen, dat achter op de kaart staat. Dan krijg je van alles. Het was fantastisch. Veel te veel, maar ook heel lekker. Buiten gewoon goed gegeten en een heel fijne ervaring. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en hebben passie voor hun werk.

Datum van bezoek: mei 2018
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat betreft de kwaliteit en prijs verhouding zit het met dit restaurant wel snor. Ik kan het me niet herinneren dat ik ergens voor 30 euro een 3 gangen diner kreeg incl. een fles wijn en een fles water.
We hebben ons best moeten doen om het eten op te krijgen en kwalitatief was het ook zeker dik in orde.
Chique dineren voor weinig geld, dit is het restaurant om het te doen.

Datum van bezoek: juli 2017
14 oktober 2016 beoordeeld

Wij hebben voor het complete menu van €30,- gekozen. We hebben beide salades geprobeerd, allebei erg lekker. Voor het hoofdmenu kozen we voor de barbeque optie. Verrukkelijk. Toetje: brownie met vanille-ijs en chocoladesaus. Voortreffelijk. Ook de wijn was erg goed!

Bediening was ook erg goed, aardige mevrouw. De inrichting van het restaurant was ook erg mooi, met als klapstuk een mooi wandvullend schilderij (de blauwe).

Datum van bezoek: oktober 2016

Reizigers die Asador Bolixe Cocina Esencial bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Asador Bolixe Cocina Esencial geweest? Deel je ervaringen!