“Top!!!”

20:00
OF
Geclassificeerd als nr. 3 van 2.787 Restaurants in Palma de Mallorca
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

10/10 Een van de betere Indische restaurants waar ik heb gegeten. Het eten smaakte goed. Het duurde wel even voordat we ons eten kregen, maar de wachttijd heeft geen invloed gehad op de belevenis.

Datum van bezoek: augustus 2019

12 juli 2019 beoordeeld

Het eten was lekker en het was een goede prijs. Verder was de service vooral erg goed, zeer vriendelijk. Ook fijn dat de pittigheid aangepast kon worden.

Datum van bezoek: juli 2019
12 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Supergoede curry! Echt lekker vers gemaakt. Leuk ingericht, simpel, maar vooral goed eten. Hee vriendelijk personeel. Pas op met de pittigheid. Is al snel hee pittig. Maar dat is persoonlijk.

Datum van bezoek: juni 2019
11 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was het hoogst geplaatste Indische restaurant op deze site in Palma. Dus met hoge verwachtingen gereserveerd. Helaas viel alles tegen. Niets was slecht maar dit restaurant kan de hoge verwachtingen niet waarmaken.

Datum van bezoek: december 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten hier vanavond. Wij komen zeker nog een (aantal) keer terug voor de heerlijke curry’s. Maar eigenlijk was het totaalplaatje gewoon top. Fijne service, zeer vriendelijke en vlotte bediening, heerlijk eten en een leuke levendige locatie. Voor ons het beste Indiaase restaurant van Mallorca.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Agra Tandoori Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Agra Tandoori Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!