“Fantastisch Indiaas eten en super service”
Beoordeling van Basmati Indian Restaurant

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
3 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan eten en dit is als je van goed kwaliteits Indiaas eten houdt echt een aanraden! Alles wordt vers gemaakt en je krijgt duidelijke uitleg aan tafel. Voor mij speciaal een heerlijk vegetarisch menu. Zeker een aanrader!!

Datum van bezoek: november 2018

22 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze Airbnb hostess zijn we hier gaan eten, en het was inderdaad voortreffelijk. De eigenaar en personeel neemt de tijd voor je om de gerechten uit te leggen. Er wordt met een vast menu gewerkt, met verse ingrediënten en verrassende smaken. De prijs/kwaliteit verhouding is ook dik in orde. Kortom, een grote aanrader!

Datum van bezoek: juli 2018
3 mei 2017 beoordeeld

leuk mooi en romantisch restaurant met goede keuken.
geen menu kaart maar eten wat de chef heeft bereid.
erg lekker allemaal en de wijn en water inclusief.
we gaan zeker weer terug.

Datum van bezoek: mei 2017
1 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een vaste prijs eet je een menu met verschillende voor- en hoofdgerechten. Mooi gedecoreerd met rozeblaadjes. Lamsvlees was een beetje droog maar de rest voortreffelijk.

Datum van bezoek: februari 2015
5 september 2014 beoordeeld

Wanneer je buiten staat twijfel je, binnen tref je een andere wereld aan. Sfeervolle ambiance en vriendelijk servicegericht personeel. Het eten is heerlijk! Heel beperkte kaart maar stuk voor stuk aparte gerechten. In de menuprijs zat een fles wijn en onbeperkt water bij in begrepen. Kwaliteit en prijs is zeer goed. Kortom wanneer je van Indiaas eten houdt en een gezellig avond wil, is dit een absolute aanrader. Het was heerlijk!

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

Reizigers die Basmati Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

In Basmati Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!