“Top restaurant zowel voor lunch als diner”
Beoordeling van Fera Restaurant & Bar

Fera Restaurant & Bar
Een tafel reserveren
di 21-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 26 van 2.689 Restaurants in Palma de Mallorca
2 januari 2019 beoordeeld

Geweldige kwaliteit van het eten en bijpassende wijnen, alles tot in perfectie overdacht en uitgevoerd, heb hier 3x mogen eten in de kerstvakantie en het is zeker sterren waardig

Datum van bezoek: december 2018
Ferapalma, Manager van Fera Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 januari 2019

Dear Sir,
Thank you very much for taking your time writing to us.
We are more than happy to read your kind words about our restaurant and that you enjoyed the dining experience.
We are looking forward to see you soon again!
Warm Wishes and a Happy New Year,
Team Fera

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een prachtige avond beleefd!
Prachtige bar en restaurant .
Alles klopt tot in details.
Gerechten worden op een bijzondere manier gepresenteerd !
Gerechten zijn op een oosterse manier bereid.
Verwacht geen grote hoeveelheid, maar smaakvolle kleine gerechten.
Heerlijk avondje uit met een geweldige ambiance!
Kortom gegarandeerd een avond genieten!

Datum van bezoek: oktober 2018
Ferapalma, Director General van Fera Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 november 2018

Dear Petra,

We are very thankful that you took time to write about us. We appreciate how much you liked our restaurant and that you had an enjoyable evening with a great atmosphere. You are always welcome at Fera and we’re looking forward to seeing you again soon.

We value the fact that our guests feel comfortable with us.

10 september 2018 beoordeeld

Gaan eten met vrienden en het was super lekker met fijne en niet alledaagse gerechten. Mooi gepresenteerd en een prima bediening. Niet zo goedkoop maar het was elke euro waard!

Datum van bezoek: september 2018
Ferapalma, Director General van Fera Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 september 2018

Dear Viviane G,

Thank you for your rating and words of satisfaction after your visit to Fera.

We hope to welcome you again shortly.

28 augustus 2018 beoordeeld

Eerder toevallig ontdekt. Een echte aanrader voor iedereen die graag houdt van lekker eten en drinken. Voor mij persoonlijk één van de beste restaurants waar ik ooit heb gegeten. Wat kan ik er meer over vertellen? Véél leuker om het zelf te ontdekken en hopelijk gaan jullie van tafel met het zelfde gevoel. Wat een heerlijke ervaring...

Datum van bezoek: juli 2018
Ferapalma, Director General van Fera Restaurant & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 september 2018

Dear Steven D,

Thank you very much for taking time to comment on your experience at Fera Palma. It’s fantastic to know that, having discovered us by accident, you had such a pleasing experience.

We certainly hope to see you again.

22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het komt niet vaak voor dat een restaurant zelf vraagt om een beoordeling te schrijven. Dat doe je alleen als je weet dat je goed bent. En Fera is dat! Een excellent restaurant waar alles klopt. Een perfecte ambiance, uiterst vriendelijk en correct personeel en zeer bijzondere en lekkere gerechten. Een royale wijnkaart met voldoende keuze. Het restaurant heeft een indrukwekkende entree en hangt vol met kunst. Kortom als je een culinaire avond in Palma wilt beleven en de portemonnee iets minder belangrijk is bezoek dan Fera.

Datum van bezoek: augustus 2018

Dear Wim B

I am personally very happy to receive your observations, as not everyone has time to review the different aspects of a restaurant. It is very important to us to receive them, which is why we request them. We want to know our diners’ opinions, to see if we can improve – and who better to evaluate us than someone who has tasted our dishes or been attended to by our team. We want to do well, we look for excellence, and we enjoy constructive criticism.

Without a doubt ... thanks a lot!

Reizigers die Fera Restaurant & Bar bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Fera Restaurant & Bar geweest? Deel je ervaringen!