“Geweldige plek Top bediening”
Beoordeling van La Nueva Burguesa

La Nueva Burguesa
Geclassificeerd als nr. 1 van 2.708 Restaurants in Palma de Mallorca
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een juweel, heerlijke burgers, alles vers, simpel maar echt uitstekend,
Eigenaar bedient zelf erg leuk, vriendelijk en snel. Wijn keus perfect. Helemaal goed

Datum van bezoek: mei 2019

17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een zeer aangename ervaring.
Een ruime keuze aan burgers, ook zeer lekkere nacho’s!

Het volledige concept is geweldig!

Datum van bezoek: juli 2018
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de hoge beoordelingen hebben we dit restaurant opgezocht. Het zit in een leuk straatje net buiten het centrum, vol met gezellige restaurantjes. De frietjes waren prima, de hamburgers niet bijzonder. Eerder een beetje droog, weinig van de beloofde BBQ-saus en het vlees miste smaak, ook hier miste we de beloofde garlic/knoflook (en misschien ook zout/peper)

Datum van bezoek: mei 2018
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekkere hamburgers en frites. Alles vers en zelf bereid. Heel vriendelijk personeel en goede prijs. Zeer zeker aanrader om naar toe te gaan!!

Datum van bezoek: april 2018
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische burgers gegeten. Alles homemadefresh. Sympathieke bediening en No nonsense aanpak. Wij hadden geluk want de tent zat in no-time vol.

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die La Nueva Burguesa bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Nueva Burguesa geweest? Deel je ervaringen!