“Één van de betere burger restaurants!”
Beoordeling van La Nueva Burguesa

La Nueva Burguesa
Geclassificeerd als nr. 1 van 2.693 Restaurants in Palma de Mallorca
17 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een zeer aangename ervaring.
Een ruime keuze aan burgers, ook zeer lekkere nacho’s!

Het volledige concept is geweldig!

Datum van bezoek: juli 2018

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de hoge beoordelingen hebben we dit restaurant opgezocht. Het zit in een leuk straatje net buiten het centrum, vol met gezellige restaurantjes. De frietjes waren prima, de hamburgers niet bijzonder. Eerder een beetje droog, weinig van de beloofde BBQ-saus en het vlees miste smaak, ook hier miste we de beloofde garlic/knoflook (en misschien ook zout/peper)

Datum van bezoek: mei 2018
6 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt super lekkere hamburgers en frites. Alles vers en zelf bereid. Heel vriendelijk personeel en goede prijs. Zeer zeker aanrader om naar toe te gaan!!

Datum van bezoek: april 2018
4 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische burgers gegeten. Alles homemadefresh. Sympathieke bediening en No nonsense aanpak. Wij hadden geluk want de tent zat in no-time vol.

Datum van bezoek: oktober 2017
24 mei 2017 beoordeeld

Gezellige en leuke nieuwe zaak met fantastische bediening. En het belangrijkste de beste burger ever!! We waren met 9 vriendinnen en ze zouden net sluiten, maar bleven voor ons gewoon nog even open. We hebben verschillende burgers besteld en elke burger was heerlijk van smaak!

Datum van bezoek: mei 2017
TeamLNB, Propietario van La Nueva Burguesa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2017

Hello Dianne K,
thank you for taking time and writing your opinión.
It is very nice to hear that you like our burger so much. For us it was very nice to welcome you and your friends in our Restaurant.
Hope to see you again in Santa Catalina!

Saludos,
La nueva burguesa

Reizigers die La Nueva Burguesa bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Nueva Burguesa geweest? Deel je ervaringen!