Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Goede service van de receptioniste. Uitstekend ontbijt en nette, schone kamers.verbleven hier 2 nachten voorafgaand aan de cruise. Alles was mogelijk. Top hotel op centraal gelegen locatie in Palma.alleen maar positief.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

Goede kamer, ouder bed maar ligt zeer goed, oudere badkamer maar proper airco werkt wel goed, en geruisloos, geluiddichte kamers, ontbijt zeer goed en gevarieerd prijs te duur ! Enkel de koffie machines zijn niet zo goed bruikbaar als je enkel warm water wil voor thee in plaats van koffie met patjes , die ik niet zo lekker vind. de patjes machine geeft ook te weinig water, zwak punt was nochtans een nieuwe machine? De melk in de thermos is ook niet warm om schocko melk te drinken en er zijn grote tassen hiervoor

Kamertip: Kamers vooraan hebben zicht op de grote markt van Palma Placa d'espagne
Datum van verblijf: mei 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 5 augustus 2016

Vanuit de luchthaven op bus nr 01 10min rijden & afstappen aan plaza de espana.
Vlak aan de bus halte op de hoek waar je deels aan de rand van de stad bent maar ook zeer dichtbij.
van hier kan je bijna heel het eiland zien per openbaar vervoer.

Er is ook een idyllisch treintje die verderop zijn uitvalsbasis heeft.
"Tren de soller palma de mallorca"
Een toeristen atractie...

Geniet ervan!

Kamertip: kamer 1603 Voorzijde 6é
Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 21 juni 2014

Gelegen aan Plaza de Espana bij treinstation, bussen en de stad op loopafstand. In 15 minuten loop je naar de kathedraal. Kamers zijn weliswaar klein maar wel functioneel. Badkamers zijn toe aan renovatie. Design krane en sproeiers hebben hun beperkingen. Bad zou plaats moten maken voor douche.

Kamertip: Je zou geluidsoverlast verwachten maar dit is niet aan de orde. Wel de raam dichthouden, voor een stadshotel is dat niet abnormaal. Airco werkt prima.
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 2 oktober 2012

Het hotel ligt heel centraal makkelijk te bereiken met bus en trein. Je loopt zo de stad in en bent met een kwartiertje bij het strand. De dame van de receptie was zo aardig om onze opmeriking een bad serieus te nemen en vroeg ons nog even te wachten dat er een kamer vrij zou komen met bad, zeer attent!! de kamer is prima jammer dat de kwaliteit van het designspul toch een houdbaarheidsdatum heeft waarna het niet echt meer goed functioneert. Het ontbijt was prima veel vers fruit als je een eitje wilt even opgeven bij de bediening en het werd voor je bereid. Prima basis dus!!

Datum van verblijf: september 2012
Pilar M, Director General van UR Palacio Avenida, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 november 2013

Geachte Nicole,

Allereerst willen we U héél hartelijk bedanken voor de tijd en moeite die U deed om ons op Tripadvisor te beoordelen. In UR Hotel Palacio Avenida is het ons streefdoel om onze gasten een heerlijke en onvergetelijke vakantie aan te bieden, vandaar vult het ons met trots en genoegen te lezen dat U met mooie vakantieherrinneringen naar huis terug keerde.

We zijn heel blij dat jullie onze voorzieningen zo mooi vinden en dat jullie met de ligging zo tevreden zijn! Uw complimenten aan de gastronomische afdeling hebben we met plezier aan de betrokkenen medewerkers door gegeven, en zij verheugden zich zeer over uw bewondering. Het is heel fijn te horen dat onze gasten het naar hun zin hebben en dit motiveerdt ons om ook in de toekomst al onze dagdagelijkse taken met inzet en vreugde te vervullen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor jullie bezoek en de fantastische beschrijving van UR Hotel Palacio Avenida en zijn omgeving, we zijn er zeker van dat toekomstige gasten dit erg behulpzaam zullen vinden. Hopelijk hebben we het plezier jullie spoedig nogmaals bij ons te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Pilar Molina