“Absolute "topklasse" !!!!”

Geclassificeerd als nr. 219 van 2.732 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
3 januari 2019 beoordeeld

Heerlijk ! Heerlijk ! Heerlijk !
De sfeer allen al, daarvoor kom je onder andere naar hier ! We werden omver geblazen door de smaken, de mooi afgewerkte bordjes en de grote porties ! Pure smaken, geen franjes, alles naturel !

Datum van bezoek: december 2018
Chili M, Director de Relaciones con Clientes van Tasu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 januari 2019

Nos complace leer que su experiencia en nuestro Restaurante nos hizo merecedores de una valoración 5 estrellas.
Esperamos recibirle pronto nuevamente.

20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

's avonds hier gegeten, en we vonden het geweldig! De tapas hier zijn tot in de puntjes afgewerkte bordjes, en de prijs absoluut waard. Daarbij nog vriendelijk personeel en onze avond was meer dan geslaagd!

Datum van bezoek: september 2018
Chili M, Director de Relaciones con Clientes van Tasu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 september 2018

Nos alegra saber que su experiencia en nuestro restaurante haya sido de su agrado.

Encantados de recibirle nuevamente!

30 mei 2018 beoordeeld

We liepen langs dit restaurant en de inrichting en de verzorgde vormgeving van de kaart sprak ons zo aan dat we meteen naar binnen zijn gegaan. Het restaurant serveert allemaal kleine gerechtjes, zowel uit Spanje als elders. Zo was de sushi ook verrassend lekker maar de calamaris ook top gefrituurd. De entrecote kwam op een gloeiend heet bord en was heerlijk mals. We hadden een ober die nogal met zijn eigen show bezig was. Woordjes in het Nederlands roepen, hij had enorm zijn lolbroek aan tot het irritante af. Zou hier zo nog een keer gaan eten als ik weer ik Palma ben.

Datum van bezoek: mei 2018
Chilimontes, Director de Relaciones Públicas van Tasu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juni 2018

Gracias por su comentario. Encantados de recibirles!

21 november 2015 beoordeeld

De gerechten zijn wat kleiner, zodat je bijv. 3 gerechten neemt om met zn 2en te delen. Heerlijke smaken, fantastische wijnen en dat allemaal voor lage prijzen. Je kijkt zo in de keuken, dus ziet wat er klaar gemaakt wordt.
(In 2014 geweest)

Datum van bezoek: oktober 2015
27 juni 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben in 2 weken tijd 4 keer gegeten bij Tasu. De tapas zijn echt heerlijk en de bediening is vriendelijk en snel. Tussen 17.00 en 19.00 uur is er happy hour waarbij je 3 tapas kiest en 2 betaald. Mede hierdoor zijn de tapas niet duur. De sfeer van het restaurant is gezellig en zeer goed. Het was ons favoriete restaurant op Mallorca. Kortom een echte aanrader als je van moderne tapas houdt.

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

Reizigers die Tasu bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Tasu geweest? Deel je ervaringen!