“Beetje teleurstellend”

di 23-7
20:00
Geclassificeerd als nr. 115 van 2.734 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
22 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bezocht met vrienden. Eerder ook Ombu bezocht (zelfde eigenaar). Ook bij Forn de combinatie met Spaanse/zuid Europese keuken met de Aziatische. Resultaat viel echter tegen. Prijzen liggen hoger, setting is wel wat “chiquer” maar prijs/kwaliteit is een beetje uit balans.

Datum van bezoek: mei 2019
FornProjects, Customer Service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Dear Coriovallum,

Our priority is to offer our customers the best gastronomic experience in every way, that is why we are sorry to read that you your experience in FORN was disappointing, Your comments have been shared with the team.

We hope you come back soon.

Kind regards

11 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 verschillende tapasgerechtjes gegeten en ze waren allemaal subliem. Het zijn allemaal culinaire meesterwerkjes met heerlijke ingrediënten: truffel, kaviaar, foie gras, ... allemaal heerlijk verwerkt. De prijs ligt dan ook iets hoger; de gerechtjes die wij kozen kosten rond de 15€.
Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie gerechten met veel smaak. Prachtig opgemaakt, zeer vriendelijke bediening. Erg verrast door het niveau. Goede prijs/qualiteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2019
3 januari 2019 beoordeeld

Hier hebben we, op aanraden van vrienden, heel lekker gegeten voor een meer dan aanvaardbare prijs ! De driegangenlunch, waarbij we telkens nog eens konden kiezen tussen diverse voorgerechten, hoofdgerechten en desserts kost om en bij de 25€. De porties zijn ruim bemeten en alles is supervers en van een hoog niveau. Bediening en service zijn verzorgd en klassevol ! Een adresje om te koesteren en terug te keren !

Datum van bezoek: december 2018
FornProjects, Customer Service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Hi kathleends1961,

Thank you very much for your visit and nice comments.
Our priority is to offer our guests the best quality service, so we are very grateful to know that your experience at FORN de Sant Joan was so good and you have enjoyed with our lunch menu.

We hope to see you very soon!

kind regards,

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet ons ding,veel te zware keuken met heel veel room en kaas enz
Als je daar gaat eten best geen voorgerecht nemen,enkel een hoofdgerecht. Wel vriendelijk personeel

Datum van bezoek: september 2018
FornProjects, Costumer service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Dear Patricia C,

Thank you for your visit and for sharing your experience at FORN. We want to apologize about your experience at FORN de Sant Joan was not as you have expected.

Our priority is to offer our guests the best quality service every day. That’s the reason why all your comments are very important to us. We have informed the manager of this situation and your comment will be take as a suggestion in order to improve our service in all senses.

Best regards,

Reizigers die Forn de Sant Joan bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Forn de Sant Joan geweest? Deel je ervaringen!