“Verfijnde, creatieve keuken!”

do 23-5
20:00
Geclassificeerd als nr. 101 van 2.690 Restaurants in Palma de Mallorca
Keukens: Mediterraan
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
30 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer mooie gerechten met veel smaak. Prachtig opgemaakt, zeer vriendelijke bediening. Erg verrast door het niveau. Goede prijs/qualiteit verhouding.

Datum van bezoek: maart 2019

3 januari 2019 beoordeeld

Hier hebben we, op aanraden van vrienden, heel lekker gegeten voor een meer dan aanvaardbare prijs ! De driegangenlunch, waarbij we telkens nog eens konden kiezen tussen diverse voorgerechten, hoofdgerechten en desserts kost om en bij de 25€. De porties zijn ruim bemeten en alles is supervers en van een hoog niveau. Bediening en service zijn verzorgd en klassevol ! Een adresje om te koesteren en terug te keren !

Datum van bezoek: december 2018
FornProjects, Customer Service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2019

Hi kathleends1961,

Thank you very much for your visit and nice comments.
Our priority is to offer our guests the best quality service, so we are very grateful to know that your experience at FORN de Sant Joan was so good and you have enjoyed with our lunch menu.

We hope to see you very soon!

kind regards,

4 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Niet ons ding,veel te zware keuken met heel veel room en kaas enz
Als je daar gaat eten best geen voorgerecht nemen,enkel een hoofdgerecht. Wel vriendelijk personeel

Datum van bezoek: september 2018
FornProjects, Costumer service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 oktober 2018

Dear Patricia C,

Thank you for your visit and for sharing your experience at FORN. We want to apologize about your experience at FORN de Sant Joan was not as you have expected.

Our priority is to offer our guests the best quality service every day. That’s the reason why all your comments are very important to us. We have informed the manager of this situation and your comment will be take as a suggestion in order to improve our service in all senses.

Best regards,

29 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke kwaliteitslunch genoten. Iets duurder maar kwalitatief erg goed. Fijn personeel en gerechten die hoog op smaak zijn. Aanrader

Datum van bezoek: juni 2018
FornProjects, Costumer Service van Forn de Sant Joan, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2018

Hi Robert,

Many thanks for your visit and nice comments. Our priority is to offer our guests the best quality service. We are very grateful to know that your experience at Forn de Sant Joan was so good.

We hope to see you very soon!

Kind regards,

5 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iets duurder dan de normale tapasbar, maar je krijgt dan ook waar voor je geld. Superlekker, aangename bediening: kortom een aanrader.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Forn de Sant Joan bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Forn de Sant Joan geweest? Deel je ervaringen!