“Beste home made ice cream!”

Gelats d'Autor Capritxo ice cream shop
Geclassificeerd als nr. 6 van 52 Dessert in Palma de Mallorca
9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de mooie uitstraling ( interieur is wit en glanzend) naar binnen gegaan. Veel verschillende smaken vers bereid ijs. Het was overheerlijk en niet duur! In tegenstelling tot veel andere ijssalons waren de smaken hier heel puur en niet te zoet. Must visit als je van goed ijs houdt!

Datum van bezoek: september 2018

9 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

8 soorten ijs zonder melk, voor onze jongste (zelfs chocolade) een walhalla vanwege haar allergie! Ijs was verrukkelijk!

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een cup met twee smaken gekozen. Aardbij en mango. Heerlijk. Het cupje gaat helemaal vol met een kop erop. En dat voor 2.30 dat is niet duur.

Datum van bezoek: juni 2018
20 september 2017 beoordeeld

Ik zou het liefst alle smaken ijs een keer willen uitproberen, het smaakt ontzettend lekker! De bollen zijn erg groot waardoor je dus nog langer kan genieten van je ijsje. Heerlijk! Het personeel is ook erg vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2017
Patricia A, Gerente van Gelats d'Autor Capritxo ice cream shop, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2017

Thank you very much for your recommendation Isabella! We hope that you can try all the flavors on your next trip to Mallorca.

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

ambachtelijk ijs met heerlijke smaken
favoriet was chocolade sorbet en van mijn man de chocolade met sinaasappel.

Datum van bezoek: juli 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 21 augustus 2017

Hello takuhi1, we are glad to know that you tasted our variety of sorbets and creams, all of them are homemade!

Reizigers die Gelats d'Autor Capritxo ice cream shop bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca
Palma de Mallorca, Mallorca

In Gelats d'Autor Capritxo ice cream shop geweest? Deel je ervaringen!