“Heerlijk gegeten”
Beoordeling van Badal Corner

Badal Corner
Geclassificeerd als nr. 46 van 2.690 Restaurants in Palma de Mallorca
28 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is klein restaurant en super druk. Voor deze restaurant moet je van te voren reserveren. Echt belachelijk druk, elke avond is het vol. Maar de eten is zeker goed. De bediening waren erg vriendelijk service was goed~ wel aan te raden.

Datum van bezoek: oktober 2017

19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In één woord: top!

Ontvangst goed, bediening heel aardig.
Moesten even wachten ivm de drukte maar onze naam werd genoteerd en mochten later terugkomen of aan de bat plaatsnemen.
Bij de bar een drankje gedaan en hierna bestelling opgenomen via een leuk concept dmv een kaart die je invult.
Burgers waren echt top. De samenstelling tussen de groente,sauzen,vlees en het brood waren super. Nog nooit zo’n lekkere burger op.
Samen met de bediening en de locatie geef ik dit restaurant 5 sterren. En dat doe ik niet snel!
En de prijs is goed te doen.

Ga hier heen maar reservering is misschien wel nodig.

Datum van bezoek: oktober 2017
23 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een bestelkaartje kan je je eigen hamburger samenstellen, o.a. soort broodje, hoeveel vlees, inhoud/aankleding van de hamburger, soorten frietjes en saus. De burgers zijn erg goed van smaak.

Datum van bezoek: september 2017
25 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De seitan burger was de lekkerste vegetarische burger die ik ooit heb gegeten, de frietjes waren iets te zout maar verder was het eten top

Datum van bezoek: augustus 2017
16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekkere burgers die vers worden gemaakt. Je kan alles zelf kiezen aan de hand van een keuzelijst. Een aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Badal Corner bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Badal Corner geweest? Deel je ervaringen!