“Heerlijke tapas op een gezellig pleintje.”

Bazaar Tapas Bar & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 151 van 2.714 Restaurants in Palma de Mallorca
25 oktober 2018 beoordeeld

Prachtig opgediende, heerlijke tapas. Op een leisteen de mooiste creaties. Supervriendelijke bediening. Fijne stoelen. We hebben daar heerlijk, half in de zon zitten smullen. En oh ja, de Sangria was ook prima, niet zo'n waterig ijsdrankje.
Ik vond het ook helemaal niet duur voor zulke prachtige gerechten: ongeveer 10 euro.
Ik heb gekeken wat anderen aten en dat zag er ook al prachtig uit.
Echt om terug te komen.

Datum van bezoek: oktober 2018

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine tapas bar met zeer goede en originele gerechten, bediening met een smile op een rustig pleintje
Zeker de moeite om eens langs te gaan

Datum van bezoek: september 2018
15 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren al een tijdje op zoek naar een goed restaurant met een gezellige sfeer en uiteindelijk kwamen we bij Bazaar terecht. Het is gelokaliseerd op een gezellig plein vergezeld door muziek gespeeld door straatmuzikanten en soms optredens door straatartiesten. Al met al een zaak in een sfeervolle setting. De menukaart bevat tapas met een twist! Zeer aparte gerechten en zeer lekker! De prijs voor tapas is iets duurder dan normaal, maar je krijgt wel waar voor je geld. Het enige minpuntje was dat het gerecht met zalm en kip iets aan de droge kant waren, waarschijnlijk doordat het iets te lang doorbakken was.
De vrouw die ons kwam bedienen was zeer vriendelijk en beheerste zeer goed de Engelse taal! Erg fijn! We waren onze spullen vergeten bij de tafel waaraan we gezeten hadden en ze kwam de spullen nog brengen toen ze ons zag. Zeer attent!

Datum van bezoek: augustus 2018
7 juni 2018 beoordeeld

Na een wandeling in Palma kwamen we op dit gezellig pleintje terecht. Een pleintje bij de plaza mayor, met veel couleur local. In vergelijking met sommige andere tapasbars, serveerden ze hier zeer verfijnde tapas. De prijs was ietsje meer, maar alle wat we bestelden was lekker en origineel. Vriendelijke en snelle bediening! Lekkere wijn. Aanrader: octopus met zoete aardappel!

Datum van bezoek: juni 2018
24 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ervaring midden tussen het toeristische geweld. Vonden we dit kleine tapas restaurant met mooi terras.
Vriendelijke bediening mooie kaart. Heerlijke Rioga op het glas.
Eten heerlijk ook voor onze kleine.
Wij komen terug dat is zeker.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Bazaar Tapas Bar & Restaurant bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bazaar Tapas Bar & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!