“Heerlijke "van oud naar nieuw!"”
Beoordeling van La Bodeguilla

La Bodeguilla
Geclassificeerd als nr. 102 van 2.690 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
3 januari 2019 beoordeeld

Het is eens iets anders : Oudejaar in Mallorca ! Onze vrienden hadden een uitstekende restaurant uitgekozen ! We kregen een gezellige hoge tafel in een knus interieur. Het restaurant was "fully booked" en toch verliep de service vlot ! De picada's, de entrante, de pescado,, carne, postres… alles was mooi gepresenteerd. Perfecte cuisson en supervriendelijke bediening ! Een betaalbaar topadresje !

Datum van bezoek: december 2018

18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed restaurant heeft de juiste looks, smaak, bediening en porties. Op het laatste na was hier alles raak. Ze zijn zeer vlot met de maaltijden (veel te snel voor een ontspannen avond dineren overigens). We waren met twee, en dan zijn de tapas per portie echt veel te groot. Zonde, want hierdoor verging bij ons het plezier in het eten van tapas heel snel. Goede wijnen, ook per glas echt iets bijzonders, alleen schenken ze twee maten en dat wordt bij het bestellen nogal eens verwisseld. Al met al zeer tevreden over de kwaliteit van het eten en de wijn, maar voor zo’n zaak echt slecht dat ze zulke belachelijke porties serveren. Zeker bij tapas, het hele idee is toch juist kleine hapjes??? Wat mij betreft hierin echt gefaald, zonde, zonde, zonde.

Datum van bezoek: oktober 2018
Grupo A, Gerente van La Bodeguilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 oktober 2018

Dear Rudolf K,
Thank you for your opinion.
We are happy to know that you like our food but we are sad that you didn't like our philosophy of tapas.
As for wines, we do not really understand what the problem was. We have two sizes so that customers can choose between one or more wines if they wish
Anyway we hope to see you again very soon

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Drie van de drie dagen dat we in Palma waren hebben we hier gegeten. En nog een keer tapas tussendoor. Heerlijke wijnen en het maakt niet uit wat je besteld, alles is lekker en van goede kwaliteit. Als je zeker wilt zijn van een plekje, zeker even reserveren. Het zit elke avond vol. Personeel is super vriendelijk en kundig. Zou er zeker weer gaan eten!

Datum van bezoek: september 2018
Grupo A, Gerente van La Bodeguilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 september 2018

Dear Monique B,
First of all thank you for your opinion.
We are proud to know that you came 3 days and the 3 days were to your expectations.
We hope to see you again in your next visit.

16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij lekker gegeten. We zaten sfeervol tussen de hammen en flessen wijn. Met zn twee vier tapas op en omdat deze zo goed waren ook maar een dessert genomen. Eervolle vermelding voor de ham, en voor het gepocheerde ei met foie en truffel. Het zag er minder lekker uit (bruine soep) maar was perfect in balans. Sfeer voelde ook goed en de bediening was ontzettend vriendelijk. Aanrader.

Datum van bezoek: september 2018

Dear Doorfloor,
Thank you for spending time writing us your opinion on TripAdvisor.
We are happy to know that you like our Jamon and wines. We hope to see you again very soon!

6 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker gegeten hier, alles smaakte top. Grote porties, 2-3 gerechten per persoon is meer dan genoeg. Heerlijke oesters ook en prima wijnkaart.
Het restaurant zelf is zeer mooi ingericht, vooral beneden. Een echt huiskamergevoel.
Bediening is vriendelijk en attent, als ik 1 minpunt kan noemen is het dat de gerechten in sneltreinvaart op tafel worden gezet, hier moet echt wat meer tijd tussen zitten.

Datum van bezoek: augustus 2018
Grupo A, Gerente van La Bodeguilla, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2018

Thank you for taking a few minutes of your time to write us your opinion.
We are pleased to know that you enjoyed your evening with us and that everything was to your liking. If we do a mention, the dishes we usually take to the rhythm that the customer marks, if you had warned one of our waiters we should slow down.
Thanks again and we hope to see you again very soon!

Reizigers die La Bodeguilla bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In La Bodeguilla geweest? Deel je ervaringen!