“Heerlijk gegeten”

Geclassificeerd als nr. 141 van 2.586 Restaurants in Palma de Mallorca
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: La Llotja-Born
17 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben heerlijk gegeten in dit restaurant. De gerechten worden mooi opgediend. De bediening is vlot en rustig. Dit laatste brengt zoveel rust bij het eten. Gemoedelijk restaurant met een fijne sfeer.
Enige kanttekening is het prijskaartje.

Datum van bezoek: oktober 2018

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerechtjes genomen: nems waren overheerlijk, de patatas bravas ook heel lekker maar te grote portie. Daarna de burger heel lekker en de lekkerste carbonara die ik ooit geproefd heb (vegan of gewoon)!!! Subliem!! Jammer dat er geen muziek was, de bediening kan ook beter. Een cocktail als aperitief was leuk geweest.

Datum van bezoek: juli 2018
10 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was lekker alleen de bediening totaal niet klantvriendelijk, Er werd niet gevraagd of het eten lekker gesmaakt had... we werden min of meer weggekeken, kregen ongevraagd de nota onder ons neus gedrukt met het verzoek om met 5 minuten weg te gaan, omdat er een reservering stond...niet fooiwaardig!

Datum van bezoek: november 2017
8 juni 2017 beoordeeld

Heerlijk, verrassend en gezellig gegeten, aardige bediening, snelle service, leuke en vooral erg lekkere gerechten.

Datum van bezoek: juni 2017
18 mei 2017 beoordeeld

Twee keer gegeten binnen een week en beide keren was het uitstekend. Chocolade cake met courgette. Je komt er zelf niet op maar het was heerlijk. Er is een viergangen menu waarbij je uit twee gerechten kunt kiezen. Hele menu 14,50 met gratis brood en water zoveel je wenst.

Datum van bezoek: mei 2017
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit restaurant

Reizigers die Bon Lloc bekeken, bekeken ook

Palma de Mallorca, Mallorca

In Bon Lloc geweest? Deel je ervaringen!