“Leuke plek!”

Geclassificeerd als nr. 120 van 272 Restaurants in Formentera
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een hele leuke hotstpot op Formentera.
Trendy muziek, safari achtige look.
Heerlijke ecologische witte wijn gedronken “Caraballas” een verdejo.
De jamón was super van smaak.
De paella was aan de droge kant. Wel lekker van smaak maar niet verrassend.
Het personeel is leuk herkenbaar gekleed.

2 september 2017 beoordeeld

Heel leuke sfeer en super bediening.
Met een fantastische Spaanse keuken.
Het was de 2de keer dit jaar en we komen volgend jaar zeker terug

27 november 2016 beoordeeld

Wat een geweldig sfeer hangt hier! Wij hebben hier op een regenachtige dag geluncht. Wij zaten gelukkig in het midden van de zaak, dus hadden wij geen last van de regen. Service en eten is top! Je zit met je voeten in het zand. Vanuit het restaurant zie je niet de zee. Je kan hier lunchen en einde middag tot begin avond hebben ze alleen nog een kleine kaart. Leuke muziek, en erg gezellig ingericht. Als je hier heen wil, wel op tijd reserveren! Als je op Formentera bent, moet je hier zeker een keer eten!!

26 oktober 2016 beoordeeld

Leuke plek maar wel met mooi weer anders is het wat saai en valt het op dat het eigenlijk best een schrale plek is.
Personeel vindt zichzelf erg interessant maar dat is op meerdere plekke waar je teveel betaald voor een laffe salade. Persoonlijk zou ik iets anders zoeken. Maar als het mooi weer is.......

20 september 2016 beoordeeld

Tijdens Een dagje op Formentera, met de scooter. kwamen we terecht bij Besso beach.
omdat deze tent getipt werd als hotspot. De locatie was idyllisch, dus we besloten om te vragen voor een tafel. We konden met veel pijn en moeite een tafel krijgen onder een lage boom in een hoek , waar je niet eens normaal plaats kon nemen , terwijl meer dan de halve tent leeg was. we dachten dat het helemaal vol geboekt was, maar in de tijd dat wij er waren was er niemand meer bij gekomen. De kaart bestond vooral uit visgerechten, Het personeel was erg arrogant en toonde weinig interesse. Ze hadden het heel druk onderling via hun headsets. We kregen het idee dat ze onderling over iedere tafel een opmerking maakte. echt jammer voor deze tent ...
verder was het eten ok . en niet heel bijzonder .

Reizigers die Beso Beach -Formentera- bekeken, bekeken ook

Es Pujols, Formentera
Calo de Sant Agusti, Formentera

In Beso Beach -Formentera- geweest? Deel je ervaringen!