“Kortom als je lang wilt wachten op slecht eten! Hier moet je heengaan… met honger weggegaan! Ga hier niet heen”
Beoordeling van La Brasa

La Brasa
Geclassificeerd als nr. 994 van 1.879 Restaurants in Ibiza
Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel slecht. Kaart was erg chaotisch en personeel ook. Na half uur werd er pas gevraagd wat we wilde drinken.. vervolgens 2 uur gewacht op eten. Paella zat vol met visgraten en de biefstuk was taai

2 weken geleden beoordeeld

Wij hebben 2uur gewacht op ons eten en dat was echt heel slecht! Zou het iedereen afraden. Het zal me ook niks verbazen als deze tent binnekort failliet is.

Datum van bezoek: juli 2021
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Niet vriendelijk. Je wordt eerst naar een ‘wachtzaal’ gestuurd. Druk, luid… mooi qua verlichting - maar dat is het dan ook. Eten hebben we laten liggen, jammer. Niet komen :)

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heel jammer, enorm slecht gegeten. Bediening heel erg vriendelijk maar kwaliteit van het eten ver ondermaats. Afgezaagd restaurant dat je beter over kunt slaan.

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Vreselijk!!! Een wchte tourist trap!!! Kijk goed uw rekening na!!! Garçons hebben een gat in hun geheugen!!! Dus, zoek een ander resataurant!!

Datum van bezoek: mei 2021

Reizigers die La Brasa bekeken, bekeken ook

In La Brasa geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.