“Leuk en lekker!”

Keukens: Spaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk tentje om te eten of wat te drinken! aan de zee, mooi uitzicht over ibiza-stad. lekkere tapas voor prima prijs. wij hadden een fles wijn, 5 tapas en 2 cocktails voor 75 euro.

27 september 2017 beoordeeld

Elk jaar eten we hier wel een paar keer. Super gelegen aan de rustige boulevard van Talamanca. Altijd goed eten. Prima Rioja (E22,-) Geweldig relaxte sfeer en dito bediening. Met name de lam-pie is favoriet.

10 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige tapas restaurant. Eten is oké en prijs valt mee. Uitzicht op de oude stad is mooi. Muziek staat alleen beetje erg hard.

29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlak bij ons hotel ligt deze tapaszaak .locatie is top en gezellig is het ook.vorig jaar hier s'avonds enkele drankjes gedronken en dit jaar wilde we een hapje.de patatas bravas en pan con aioli zijn prima(simpeler kan ook niet) ,maar de croquetas waren niet lekker,de albondigas smaakte naar soepballetjes van de unox en de rest daar zal maar niet meer over beginnen.eet je bij ons thuis in de bodega beter!

19 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan de rand van Dalt Villa kun je La Paloma vinden. Zo te zien een populair restaurant want rond 21:00 moet je echt ruim een uur wachten. Voor mensen die last hebben van omgevingsdoofheid niet te doen. Er is ook een iets rustiger gedeelte. Piep kleine tafeltjes en de barkrukken worden als bijzettafels ingezet. Wel een aardige praktische oplossing. De bediening is vriendelijk en is zichtbaar hard aan het werk. Zij hebben het te druk waardoor ze de klant uit het oog verliezen. Bij het uitblijven van de gamba's bleken die er niet meer te zijn. We moesten hier zelf naar vragen. Jammer!! De gefileerde sardines waren brem zout en de tapas porties te klein in verhouding tot de prijs. Succesvol zijn is goed maar blijven is nog een hele kunst.

Reizigers die La Bodega Talamanca bekeken, bekeken ook

Santa Eulalia del Río, Ibiza

In La Bodega Talamanca geweest? Deel je ervaringen!