“Rustige plek en snelle bediening”
Beoordeling van Ubarrechena

Ubarrechena
Geclassificeerd als nr. 148 van 917 Restaurants in San Sebastián - Donostia
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een viergangen diner in een uur , vonden wij ook snel ! Wij zijn snelle eters maar zodra het op was en we het bestek neerlegde kwam de volgende schotel !De paella viel tegen , maar we genoten van de rust.
Voornamelijk rustige 50+ toeristen
Bediening aardig

Datum van bezoek: september 2019

18 april 2019 beoordeeld

Voor de eenvoudige en snelle hap ... een toeristisch restaurant dat we in een kalmere periode bezochten..

Datum van bezoek: april 2019
5 oktober 2018 beoordeeld

Verwacht hier niets speciaals. Ongeïnteresseerde bediening. Schotels op zich niets mis mee en redelijke prijzen. Luidruchtig lokaal. Als twee personen niet allebei voor- en hoofdgerecht nemen, komen voor en hoofdgerecht tegelijk op tafel. Er zijn betere adressen in de buurt. Beter even verder kijken !

Datum van bezoek: oktober 2018
5 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere tapas vooraf, gevolgd door een heerlijke paella met zeevruchten. Snelle en vriendelijke bediening en zeer correcte prijs.

Datum van bezoek: augustus 2018
30 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We liepen langs dit restaurant en het zag er sfeervol uit, we bestelden een fles Rioja wijn en deze beviel prima. De paella met zeevruchten viel een beetje tegen. De rijst was donker van kleur met teveel olie en te veel zout. De zeevruchten daarentegen waren vers en redelijk van smaak. De bediening was zeer gehaast en doelden op zoveel mogelijk bezette tafels per avond. We hadden nog geen keuze gemaakt of de ober stond al drie keer aan onze tafel om te vragen of we al wisten wat we wilden eten. Samenvattend, prima gegeten maar daar blijft het bij

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Ubarrechena bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In Ubarrechena geweest? Deel je ervaringen!