TripAdvisor

vanaf US$ 51,09
vanaf US$ 39,73
vanaf US$ 79,47
Beoordeeld op 12 september 2019 via mobiele applicatie

Wat ziet dit er fraai uit! Eigenlijk is er niet meer over te zeggen. Schoon, wat golfen en erg veel mensen wandelen er langs

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 11 augustus 2019 via mobiele applicatie

Een van de mooiste stadsstranden van Europa. Schoon, direct aan de stad grenzend met heerlijke eettentjes in de buurt.

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 10 augustus 2019 via mobiele applicatie

In de avonduren een adembenemend uitzicht over La Concha Beach. Fantastisch mooie wolkenhemel. Absoluut hoogtepunt van deze stad!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019

Op het stand van La Concha Beach kun je in een ontspannen sfeer lekker zonnen en zwemmen. Het fijne schone zandstrand en de schone zee zorgen voor een mooie stranddag.

Datum van activiteit: juli 2019
Beoordeeld op 31 juli 2019 via mobiele applicatie

.. en een prachtige boulevard. Daarbij is er op en nabij de boulevard van alles te doen en te zien, wat maakt dat we onze ogen hebben uitgekeken.

Datum van activiteit: juli 2019