28 september 2016 beoordeeld

1 overnachting. Hotel doet wat gedateerd aan, is wel comfortabel. Vrij prijzig, 139 euro per nacht met uitzicht op zee. Erg gehorig, maar dat lag waarschijnlijk aan de heel hard pratende buren 's avonds. Bedden ruim, je voelt de spiralen wel een beetje. Goede verduistering. Ramen kunnen open. Koelkastje. Geen thee/koffiefaciliteiten. Ruime kamer, ook voor de koffers en voldoende ruimte in badkamer. Ontvangst was matig, er wordt ouderwets ingecheckt met veel papierwerk en kopieën die gemaakt worden van je paspoort. Verder weinig info bij aankomst: we vroegen naar een restaurant om nog (vegetarisch) te gaan eten in San Sebastian, de receptionist verwees ons naar het hotelrestaurant waar ze wel een salade hadden. Geen plattegrond van de stad. Heel goed ontbijt voor 9,50 euro, met zoet beleg, kaas en vleeswaar, yoghurt, verschillende soorten brood, koffie, thee etc. uitgebreid dus en prima van smaak. Het hotel is een beetje lastig te vinden, bovenop de berg. Je bent wel een kwartier onderweg naar de stad, die bijzonder druk is: pas op voor scheurende motorrijders. Wij zijn in de parkeergarage gepasseerd door een motorrijder toen we net ons kaartje voor uitrijden in de automaat hadden gedaan, met als resultaat een dichte slagboom! Gelukkig was er een behulpzame Spaanse mevr in de auto achter ons die heeft geregeld dat de centrale de slagboom open deed voor ons. Het hotel heeft een prachtige tuin en een schitterend uitzicht over San Sebastian.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is prima als uitvalsbasis voor San Sebastiaan als je een auto hebt en niet in de drukke vakantieperiode gaat. We hebben hotel gekozen om zijn zwembad en betaalbaarheid. We wisten dat het ver van dorpje af lag, maar hebben het toch keer gelopen. Was leuke wandeling van 45 min naar eerste strand dan nog eens 30 min naar oude stad cq surfstrand. Om 30 min gaat er overigens ook een bus naar het dorp. Omdat we in een feestweek zaten was parkeren in de stad namelijk erg lastig.

Hotelkamers zijn prima en schoon. Service / personeel ook prima. Ontbijt okay maar niet overweldigend. Helaas was het zwembad echter pas om 10 uur s ochtends open (dus geen ochtendduik) en sloot het al om 8 uur. En tweede dag geheel gesloten vanwege problemen met het water.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
20 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit hotel heeft echt een fantastische ligging, hoewel het zich ongeveer 4 à 5 km van het centrum bevindt. Met als resultaat een prachtig uitzicht van op de berg waar het zich bevindt tot aan de baai van San Sebastian! De tuin is zeer mooi met zwembad. De kamers zijn schoon en net, groot maar iets gedateerd. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is toch net iets minder waard dan wat je verwacht bij 4 sterren. Toch vinden we dit hotel
een aanrader!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
8 juni 2015 beoordeeld

Hotel met een prachtig uitzicht en goed verzorgde kamers.
Het hotel heeft een goed verzorgde tuin met uitzicht op San Sebastian.
Op het moment dat wij er verbleven konden we geen gebruik maken van het zwembad omdat deze nog niet was gevuld.
Het ontbijt in dit hotel is zeer matig.

Verbleef: juni 2015
17 augustus 2014 beoordeeld

Dit Hotel is idd oud en niet zo goed onderhouden, het lijkt alsof ze meer aandacht aan de tuin besteden dan aan het hotel zelf!! Het zwembad op zich wel mooi maar het water was koud (was dan ook niet raar dat er niemand zat). Het heeft een mooi terras, maar de bediening komt daar niet! Hoog boven San Sebastian, je hebt dus wel een auto nodig om in de stad te komen, of je kunt de bus nemen (10 min. lopen bergafwaarts, kosten 1,60 pp enkeltje) Dit is niet de meest ideale plek voor mensen die slecht ter been zijn en niet over een auto beschikken. Prijs- kwaliteitverhouding klopt niet helemaal, is duur voor wat je krijgt, maar ik moet wel eerlijk zeggen dat in San Sebastian alle hotels erg duur zijn. Ik zou dit hotel een volgend bezoek niet meer boeken, ik had hier het gevoel te betalen voor het uitzicht. Het is zijn 4 sterren echt niet meer waard !!

• Verbleef: juli 2014, reisde met familie