“Leuke pintxos bar met vriendelijk personeel. ”
Beoordeling van Bar Sport

Bar Sport
Geclassificeerd als nr. 2 van 831 Restaurants in San Sebastián - Donostia
Keukens: Bar
Geschikt voor: Barscene
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pintxos gegeten in een lekker ontspannen sfeer. Het eten was dik in orde en meer dan genoeg keuze. Maar wat het echt leuk maakte was de sfeer onder het personeel. Erg leuk.

Eneko M, Director de Relaciones Públicas van Bar Sport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juni 2018

Goedemorgen en bedankt avsluijs
We willen graag weten wat je leuk vond en je mening over onze pintxos en deal.

16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bar met super aardig personeel.
Lekkere rioja en pinxtos. Het personeel
Is persoonlijk en vriendelijk. Bezoekers van deze bar zijn voornamelijk spanjaarden

Goedemorgen en bedankt Omar B
We willen graag weten wat je leuk vond en je mening over onze pintxos en deal.

8 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons tweede bezoek aan San Sebastian na meer dan 20 jaar. Vanaf de camping in Hendaye ongeveer 18 km met de auto. Je weet ongeveer waar je moet zijn, en je hebt nu wel een Tom Tom. We waren hier op 8 mei. De fransen vieren dan bevrijdingsdag van WO 2; een feestdag, dus veel frans volk op de been in de stad. Auto in de parkeergarage in het centrum en de TA app ingeschakeld voor een leuke pintxtosbar. Pintxos zijn baskische tapas. Toevallig staan we volgens TA op 90 meter van de op éen na beste pintxos bars in town. Het is dan 15.00 uur, maar toch is het er razend druk. De bar met 4 man non stop bediening is afgeladen met hapjes. Werkelijk voor iedereen wat wils. Hapjes als tortilla, pinxtos met kreeft of vis of paddestoelen, bladerdeeg met kaas en olijven, hamkroketjes, garnalen in tempuradeeg, spiesjes met vlees, vis of garnalen, etc. Alles supervers door de grote vraag. De witte wijn kost €1,50 per glas. Pintxos tussen €2,-- en € 2,80 pst. Zeer vriendelijk personeel ondanks de drukte. Je geeft je naam op aan de bar en ze houden je verbruik bij. Met 2 pp hadden we 8 pintxos en 4 glazen wijn. Samen €23,60. Komende vanuit Frankrijk adviseer ik u om op de terugweg nog even in Spanje te tanken. Scheelde 10 cent per liter. Ook mooi meegenomen!

Eneko M, Director de Relaciones Públicas van Bar Sport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 mei 2018

wpswart good morning, thank you for your opinion
We like to meet you who enjoyed our pinchos and staff
We will be happy to greet you in future visits.
Greetings from the Bar Sport team

24 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top tent! Lekker eten mooie wijnen en super personeel. We komen hier zeker weer terug. Echt een aanrader.

Eneko M, Director de Relaciones Públicas van Bar Sport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 mei 2018

Goedemorgen en bedankt Michel M
We willen graag weten wat je leuk vond en je mening over onze pintxos en staff

15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke bediening, verder niets uitzonderlijks en volgens ons te hoog genoteerd op TA. ................................

Eneko M, Director de Relaciones Públicas van Bar Sport, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 augustus 2017

Nepiunemeno, good morning and thank you
We like to know your opinion
We look forward to welcoming you on subsequent visits to our city.
Greetings from Team Bar Sport

Reizigers die Bar Sport bekeken, bekeken ook

San Sebastián - Donostia, Province of Guipuzcoa

In Bar Sport geweest? Deel je ervaringen!