“Beleef het centrum van de stad in dit goed ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 6 bijdrager
372 beoordelingen
39 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 60 nuttige stemmen
“Beleef het centrum van de stad in dit goed verblijf in moderne kamer”
Beoordeeld op 2 oktober 2016 voor een verblijf in september 2016

Na recensies op andere booking site te hebben gelezen last minute geboekt voor 2 nachten €85,- per nacht. Deze prijs in vergelijking met kwaliteit leek mij voor het gebodene in deze stad zeker passend. Er zijn dagen dat men veel meer vraagt per nacht wat een te groot verschil geeft naar mijn mening.

Het verblijf hier was goed!

Centrum van de stad op een uitstekende locatie. Loopafstand van beide stranden en van het levendige eetgedeelte met de bekende vele tapasbarren.

De kamer modern en uitstekend in deze levendige stad. Ook de binnentuin en de gemeenschappelijke ruimten als de keuken en bank waarvan gasten gebruik kunnen maken is bonus middenin zo'n stad. De kamer was parterre maar met raam net boven de grond, niet erg groot maar voor san sebastian en deze locatie beviel het echt perfect. Goed bed en aardige medewerker bij check in en gedurende ons verblijf. Hij was erg aardig, was geïnteresseerd of we iets wilden weten en deed moeite.

Parkeren kan in een van de dichtbij gelegen garages. Parkeren in san sebastian is duur, €25 per dag.

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
23 okt 2016
Gracias por tu objetiva crítica.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren